دانشگاه آزاد اندیمشک ۱۱ عضو هیأت‌علمی جدید جذب می کند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک گفت: با توجه به برنامه دانشگاه برای افزایش تعداد رشته‌های موجود، فراخوان جذب ۱۱ عضو هیأت‌علمی در دانشگاه منتشر شده است.

امین‌رضا جمشیدی اظهار کرد: سال ۹۴ برای اولین‌بار در چهار رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، علوم سیاسی، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه دانشجو پذیرش شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان آموزشی ۱۵ کلاسه این دانشگاه در سال گذشته، افزود: پیش از افتتاح این ساختمان کلاس‌های دانشجویان در دانشکده شریعتی برگزار می‌شد که این دانشکده زیر نظر آموزش‌وپرورش است؛ اکنون همه‌ی کلاس‌ها در مرکز دانشگاهی شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک از برنامه این دانشگاه برای افزایش رشته‌ها خبر داد و گفت: در حال حاضر در مجموع ۳۶ رشته شامل چهار رشته کارشناسی ارشد، ۲۵ رشته کارشناسی و هفت رشته کاردانی در دانشگاه وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه دانشگاه برای راه‌اندازی رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی‌ارشد فراخوان جذب عضو هیأت‌علمی در رشته‌های حقوق، حسابداری، کامپیوتر و الکترونیک در سامانه جذب به نشانی http://www.jazb.iau.ir منتشر شده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.