بدهی ۴۰۰ میلیارد ریالی شهرداری اندیمشک مانع بزرگی برای خدمات شهری است

فرماندار اندیمشک گفت: بدهی ۴۰۰ میلیارد ریالی شهرداری اندیمشک یک مانع بزرگ در ارایه خدمات شهری و عمرانی در شهرستان متناسب با نیازهای اندیمشک است.
به گزارش تسنیم، ظهر امروز حمیدرضا گودرزی در نشست شورای اداری شهرستان، اظهار داشت: شهرداری اندیمشک در ارائه خدمات شهری خود از کمبود منابع مالی مناسب رنج می برد.

وی گفت: این نهاد شهری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال بدهی مالی دارد و این امر ارایه خدمات شهری و عمرانی را در شهرستان با مشکلات بسیار مواجه کرده است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: رفع مشکلات شهرداری اندیمشک نیازمند توجه جدی و مناسب مسئولین استانی و ملی است چرا که خدمات کنونی پاسخگوی نیازهای شهری نیست.

وی افزود: استخر شهدای کوی شهدا به عنوان یک مجموعه ورزشی مجهز و بی‌نظیر در شهرستان علی رغم پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی در ساخت نیازمند تامین اعتبارات لازم برای تکمیل نهایی است.

وی افزود: طرح سد بالارود که نقش مهمی در تامین بستر آبی کشاورزی اراضی منطقه دارد نیازمند تخصیص اعتبارات مالی ملی جهت تکمیل است.

گودرزی بیان کرد: طرح پل چهار آذر در اندیمشک با پیگیری‌های گسترده در مجاورت بهشت زهرای اندیمشک و ایستگاه راه آهن به تصویب رسیده است که آن هم به دلیل نبود منابع مالی و اختلافات موجود بین شهرداری و راه آهن زاگرس در حال حاضر متوقف مانده است.

وی گفت: اندیمشک نیازمند توجه مناسب مسئولین استانی در مسیر رشد و توسعه خود است ‌و امیدواریم نیازهای شهرستان با توجه به ظرفیت و استعداد فروان اندیمشک به نحوی مناسب رفع شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.