نماینده مردم اندیمشک: وزارت ورزش برنامه‌ای اساسی برای جوانان در سطح کشور ندارد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش و جوانان تاکنون برنامه‌های اساسی برای جوانان در کشور طراحی و اجرا نکرده است.
صیدعیسی دارایی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان تاکنون برنامه‌های اساسی را برای جوانان در سطح کشور طراحی و اجرا نکرده و این موضوع و ضعف در جلسه‌های مختلف به وزیر ورزش و جوانان نیز منتقل شده است.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان باید برای این جمعیت فعال و مهم جامعه برنامه‌های تاثیرگذار و در عین حال سودمند را در سطح کشور اجرایی کند.‏

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قشر جوان سرشار از نیرو، تلاش و پویایی است و ما به عنوان مسئولان این نظام اسلامی وظیفه داریم که این ‏شور، نشاط و تلاش را به مسیر درست و مناسب هدایت کنیم.‏

دارایی با اشاره به فعالیت‌های ورزشی صورت گرفته توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان، تصریح کرد: ساماندهی و حمایت از هیات‌های مختلف ورزشی، توجه به تجهیز اماکن ورزشی و همچنین برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع در حوزه ورزش به ویژه در بخش جوانان از جمله فعالیت‌های این اداره در سطح شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که این شهرستان یکی از پایگاه‌های اصلی ورزش کشتی به ویژه کشتی فرنگی در سطح کشور به شمار می‌رود به زودی عملیات اجرایی احداث خانه کشتی این شهرستان با حضور مسئولان استانی آغاز خواهد شد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش داریم که این خانه کشتی در طول یک سال ساخته شود تا ورزشکاران بین اللملی و جهانی این رشته در شهرستان مکانی مناسب و مجهز برای انجام تمرینات و  همچنین برگزاری مسابقات داشته باشند.

دارایی ادامه داد: جوانان ورزشکار این شهرستان تاکنون توانسته‌ در رشته‌هایی مانند کشتی، تکواندو، کاراته ‏و فوتبال استعداد و جایگاه خود را به اثبات برسانند و موفقیت‌های بزرگی را برای ورزش استان و شهرستان کسب کنند و لذا مسئولان نیز باید با فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات زمینه برای ادامه این روند فراهم سازند.

وی در پایان، وضعیت شهرستان را از نظر وجود فضاهای ورزشی مناسب ارزیابی کرد و افزود: باید برای نگهداری از این فضاها برنامه‌ریزی اصولی و مدون صورت گیرد تا بتوان زمینه رشد و توسعه ورزش شهرستان را فراهم ساخت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.