افشای اسناد اداری در فضای مجازی جرم است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  فرماندار شهرستان اندیمشک ضمن هشدار نسبت به افشای اسناد دولتی در فضای مجازی گفت:برخی کارکنان ادارات و دستگاههای اجرایی اسناد دولتی را در فضای مجازی منتشر می کنند که این اقدام جرم بوده و به شدت با عوامل این تخلف برخورد می شود.‏

به گزارش عصر جنوب به نقل از ایرنا حمیدرضا گودرزی شنبه در نشست ‏شورای اداری در محل فرمانداری اندیمشک افزود:در صورت انتشار اسناد اداری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شخص مدیر اداره مربوطه مسوول بوده و با وی برخورد قانونی می شود.

وی در ادامه به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه اشاره کرد و گفت:دستگاههای اجرایی بدون جانبداری از نامزد خاص باید در راستای شور و نشاط انتخاباتی برای حضور پر شور مردم در صحنه انتخابات تلاش کنند.

گودرزی افزود:همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی قابل احترام بوده و با برنامه ‏ریزی صحیح ، انتخاباتی پر شور و بدون تنش در شهرستان اندیمشک خواهیم داشت.

وی در ادامه از معضل مواد مخدر به عنوان یک دغدغه عمومی نام برد و اظهار کرد:برای ریشه کنی این معضل همه دستگاهها باید وارد صحنه شوند.

فرماندار اندیمشک همچنین بر خدمات رسانی به مناطق محروم و حاشیه ای این شهرستان تاکید کرد و گفت:اگر دستگاههای خدماتی به مناطق ‏حاشیه ای به خوبی خدمات رسانی کنند بستر کار فرهنگی در این مناطق مهیا خواهد شد.‏

وی در مجموع عملکرد دستگاههای اجرایی این شهرستان در سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت:در بخش های مختلف ‏برای رفع مشکلات مناطق محروم اندیمشک تلاش شده اما این مناطق همچنان نیازمند خدمات رسانی بیشتر می باشند.

فرماندار اندیمشک در خاتمه به مدیران دستگاههای اجرایی توصیه کرد مدیران کل دستگاههای اجرایی را با هماهنگی این فرمانداری به اندیمشک دعوت کنند.

امام جمعه اندیمشک نیز در نشست شورای اداری این شهرستان گفت:شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت که ‏رهبر معظم انقلاب فرمودند نوید بخش تحقق وحدت همگانی است.

حجت الاسلام نعمت اله خدامی افزود:دشمنان دوست دارند میان ‏مردم در داخل کشور شکاف به وجود آید تا به نفع خود بهره ‏برداری کند.‏

وی افزود:انتظار می رود در ماههای پیش رو و در بحث انتخابات ‏پایان سال با یک همبستگی و پیوستگی میان آحاد مردم و دولت ، ‏توطئه های دشمنان ناکام گردد.‏

احمد مجیدی مدیر شبکه بهداشت اندیمشک نیز گفت:بیمارستان بخش ‏الوار با ۳۲ تخت خواب مراحل پایانی را طی می کند که بهره برداری از آن تحول بزرگی را در بخش بهداشت و درمان در منطقه ایجاد می کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.