کشف ۳ کیلوگرم هروئین در اندیمشک

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از کشف سه کیلوگرم ماده مخدر هروئین از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
محمدصادق جعفری‌چگنی اظهار داشت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و با همکاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر، فرماندهی انتظامی اندیمشک میزان سه کیلوگرم ماده مخدر هروئین در ورودی این شهرستان کشف شد.

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این مواد مخدر را که به طرز ماهرانه‌ای درون یک دستگاه خودرو جاسازی کرده بودند برای توزیع وارد شهرستان کنند که با هوشیاری پلیس ناکام ماندند.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک اضافه کرد: در این رابطه چهار نفر دستگیر شدند که پس از تحقیقات اولیه پرونده برای طی مراحل قانونی به دادگاه انقلاب فرستاده خواهند شد، ضمن این که دو دستگاه خودرو نیز از متهمان ضبط شد.

جعفری‌چگنی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال جاری، تصریح کرد: این برخوردها با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان در سال ۹۴ نیز با شدت ادامه خواهد داشت.

وی در پایان افزود: همکاری دستگاه‌های فرهنگی در راستای آگاه سازی خانواده‌ها به ویژه نوجوانان و جوانان تاثیر بسیار زیادی در امر مبارزه با این معضل اجتماعی در سطح جامعه دارد.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.