برگزاری دوره آموزشی کارکنان دادگستری‌های شمال خوزستان در اندیمشک

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس دادگستری اندیمشک از برگزاری دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان دادگستری‌های شهرهای شمال خوزستان در این شهرستان خبر داد.

ایرج حمیدی‌فر اظهار کرد: دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید الاستخدام دادگستری‌های شهرهای شمال خوزستان با حضور ۵۸ نفر از کارکنان این دادگستری‌ها در سالن کنفرانس دادگستری اندیمشک برگزار شد.

وی افزود: این دوره به مدت ۶ روز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته تحت نظارت اساتید واحد آموزش و پژوهش استانداری خوزستان و با حضور کارکنان دادگستری‌های شهرهای اندیمشک، دزفول، شوش، الوار گرمسیری و شاوور برگزار شده است.

رئیس دادگستری اندیمشک اضافه کرد: در این دوره آموزشی کارکنان با ساختار نظام جمهوری اسلامی و همچنین ساختار اداری دادگستری محل خدمت و نیز فرهنگ سازمانی و ارتباطات و اخلاق حرفه‌ای مبنی بر آموزه‌های اسلامی در نظام اداری آشنا شدند.

حمیدی‌فر بیان کرد: برای نخستین بار و در راستای تکریم و ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع و تسریع در امر اوراق قضایی، واحد ابلاغ مکانیزه دادگستری این شهرستان راه‌اندازی شده است و با راه اندازی این واحد، امور مربوط به اوراق قضایی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.