گرد و غبار ۴۰ شهروند اندیمشکی را راهی بیمارستان کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک،گفت:۴۰ شهروند اندیمشکی بر اثر مشکلات تنفسی ناشی از گرد و غبار در مراکز درمانی این شهرستان تحت درمان قرار گرفتند.

احمد مجیدی پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود:این افراد که بیشتر سالخورده می باشند ، روز گذشته به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک مراجعه کرده و سرپایی مداوا شدند.

وی همچنین از بستری شدن تعدادی از شهروندان بر اثر گرد و غبار خبر داد و افزود:این افراد در بیمارستان بستری شده و تحت درمان می باشند که حال عمومی آنان خوب است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک همچنین از توزیع بیش از سه هزار ماسک بین شهروندان اندیمشکی خبر داد، و به شهروندان توصیه کرد در مواقع بروز گرد و خاک از تردد در فضای آزاد خودداری کنند.

مجیدی افزود:به منظور ارائه کمک های اورژانسی به شهروندان در مواقع بروز گرد و غبار غلیظ ، یکدستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه یک تیم مجهز از فوریت های پزشکی به صورت سیار در مناطق پر ازدحام شهر اندیمشک مستقر شد.

وی بیان داشت:تیم های پزشکی در اورژانس و بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک از چند روز گذشته تاکنون به دنبال بروز پدیده ریز گردها در آماده باش کامل بسر می برند.

میزان ذرات معلق در هوای منطقه شمال خوزستان در روز چهارشنبه به بیش از ۱۰ هزار میکروگرم بر متر مکعب رسید.

پدیده گرد و غبار از ظهر پنجشنبه به شکل خفیف ، منطقه شمال استان خوزستان را فرا گرفته است.

ایرنا/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.