انهدام ۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اندیمشک

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی اندیمشک از انهدام ۱۶ باند فعال تهیه و توزیع مواد مخدر در طول یک سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

اکبر کروندی در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک و همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و مجموعه مدیریت شهرستان در طول یک سال گذشته تاکنون ۱۶ باند فعال تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان متلاشی شده است.

وی افزود: با متلاشی شدن این باندها ۶۰ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده برای طی مراحل قضایی تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به اینکه روند مبارزه با این باندها با شدت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: برای ریشه کنی این معضل اجتماعی علاوه بر پلیس آحاد جامعه و دستگاه‌های مختلف باید همکاری و به وظایف خود عمل کنند.

کروندی اضافه کرد: برخورد با گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه باید بر محورهای آموزش، نگرش و عملکرد مردم و مسئولان در بحث پیشگیری از اعتیاد متمرکز شود.

وی خاطرنشان کرد: داشتن رویکرد علمی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و کاهش اثرات آن در جامعه را بسیار تعیین‏ کننده است و در بحث پیشگیری از اعتیاد نیز ضرورت دارد تا همه دست‏ اندرکاران با کار علمی و کارشناسی فعالیت کنند.

وی متذکر شد: باید با انجام کار فرهنگی در جامعه و به خصوص در میان نسل جوان و نوجوان، روند تقاضا و گرایش به سوی مواد مخدر را کاهش دهیم و بهترین مکان برای این کار کانون خانواده است.

فرمانده انتظامی اندیمشک در پایان گفت: باید تمام کارشناسان در این عرصه وارد شوند و دست در دست یکدیگر دهند و با فکر و اندیشه با این بلای خانمان‏سوز مقابله شده تا اثرگذاری فعالیت‏‌ها در جامعه افزایش پیدا کند.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.