تقاطع طبقاتی اندیمشک یکی از مهمترین طرح های کشور در بخش راه و شهرسازی است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: حمیدرضا گودرزی روز یکشنبه در جریان بازدید از روند اجرای این طرح مهم گفت: این پروژه به عنوان حلقه اتصال شهرهای اندیمشک ، دزفول ، اهواز و خرم آباد یکی از مهمترین تقاطع های غیر همسطح کشور است که نقش مهمی در ایمن سازی و روان سازی ترافیک دارد.

وی کل اعتبار پیش بینی شده برای احداث کامل این طرح را ۱۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار کرد: بخش زیر گذر تقاطع طبقاتی بسیج با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی بزودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تقاطع میدان بسیج و پل در حال ساخت در کمربندی این شهر گفت: تقاطع طبقاتی بسیج اندیمشک یکی از مهمترین طرح های کشور در بخش راه بوده که با احداث آن بخش زیادی از گره ترافیکی منطقه و کمربندی اندیمشک برطرف می شود.

عیسی دارایی عنوان کرد: با احداث این تقاطع سوانح رانندگی در این محدوده حادثه خیز کاهش یافته و رانندگان در مسیرهای مختلف با سرعت بیشتری تردد خواهند کرد.

وی همچنین رفع گره ترافیکی در هسته مرکزی شهر اندیمشک را در گرو احداث سه پل درون شهری دانست و خاطرنشان کرد: احداث پل چهار آذر به تصویب رسیده که اواخر امسال عملیات اجرایی آن آغاز می شود و با احداث آن مشکل ترافیک منطقه راه آهن مرتفع می گردد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پل علی کمال نیز گفت:پل مذکور متناسب با نیاز منطقه طراحی نشده لذا طرح تعریض آن اخذ شده و بزودی آغاز می شود.

اندیمشک به عنوان گلوگاه ورودی استان خوزستان با وجود جاده سراسری تهران ، جنوب و تردد روزانه هزاران کامیون سنگین از محدوده این شهر اهمیت ویژه ای در حمل و نقل کالا از بنادر جنوبی کشور دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.