سازمان بازرسی کل کشور نظارت بیشتری به شهرداری اهواز داشته باشد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: آذر زمان پور،عضو شورای اسلامی شهر اهواز در گفتگو با رهیاب در خصوص اقدامات شورا در مبارزه با فساد در شهرداری گفت: درشهرداری نسبت به سایر ارگان ها اجرای ضوابط را کمتر شاهد هستیم لذا یک اراده جدی برای مبارز را می طلبد باید سازمان بازرسی کل کشور نظارت بیشتری را به شهرداری داشته باشد و شورا هم باید به نقش نظارتی خود به خوبی عمل کند.

وی افزود: فساد در شهرداری نسبت به سایر جاها بیشتر است شما ببینید بعضی از شهرداران گذشته اهواز امروز در زندان به سر می برند لذا از دستگاه های نظارتی می خواهیم که نظارت خود را بر شهرداری بیشتر کنند.

زمان پور عنوان کرد: بعضی پروژه ها اصلا به شورا نمی آید و به صورت مستقل به پیمانکارها داده می شود که تعریض پل سوم یک نمونه است اصلا مناقصه این طرح به شورا نیامد و بنده همیشه به این موضع انتقاد داشتم.

وی گفت: امروز شاهد هستیم هر روز اعداد و ارقام تکمیل این پروژه تغییر می کنند و این آماری که هر روز بالا پایین می شود به خاطر این است که این پروژه از همان روز اول به شورا نیامد.

عضو شورای شهر گفت: باید در اقدامات شهرداری اصل شفاف سازی رعایت شود بارها به شهردار تذکر داده ایم ولی شهردار تا امروز در جواب  به درخواست های ما برای شفاف سازی جواب منفی داده است.

وی در پایان گفت: اعضای شورا به جای اینکه حامی افراد منسوب به خود باشند بهتر است حامی قانون باشند و به نقش نظارتی خود عمل کنند همیشه مخالف این بودم که اعضای  بخواهند کسانی را به شهردار تحمیل کنند چون این کار باب نظارت را می بندد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.