سرمربی ملی‌حفاری: سالن ساوه “سردخانه” بود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری پس از برتری تیمش برابر شهرداری ساوه در هفته سیزدهم لیگ برتر کشور،‌ گفت: با ارایه یک بازی خوب و تماشاگرپسند توانستیم سه امتیاز کامل این بازی را ازآن خود کنیم.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه عنوان کرد: بازی کردن با تیم‌های پایین جدول به مراتب از بازی کردن با تیم‌های بالای جدول سخت‌تر است و تیم شهرداری ساوه هم جزو تیم‌های پایین جدول است‏ و بنابراین بازی سختی مقابل آن‌ها داشتیم.

وی ادامه داد: تمام مسایل مالی تیم شهرداری ساوه در هفته​های اخیر حل و فصل شده بود و چند بازیکن جدید نیز در اختیار گرفته بودند و در این شرایط به مصاف ما آمده بودند. وضعیت هوا در سالنی که بازی کردیم بسیار سرد بود و تقریبا ما در سردخانه بازی می‌کردیم و حتی در رختکن هم یک بخاری نداشتیم، این در حالی بود که تیم رقیب در رختکن‌شان بخاری داشتند و ما این موضوع را به آن‌ها گفتیم ولی توجهی به مشکل ما نکردند.

ناظم‌الشریعه با بیان این‌که تیم شهرداری را از قبل آنالیز ​کرده بودیم، تصریح کرد: ​می‌دانستیم که آن‌ها در ضربات ایستگاهی ضعیف هستند و روی این تاکتیک کار کردیم و اتفاقا نتیجه هم گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: ما ​در یک بازی برتر‏، نمایش خوبی ارایه دادیم و توانستیم سه امتیاز کامل این دیدار را کسب کنیم. خدا را شکر در پایان نیم‌فصل اول در کورس و جایگاه مناسبی قرار گرفتیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که باتوجه به اختلاف یک امتیازی تیم‌تان با صدر جدول فکر می‌کنید بتوانید در پایان نیم‌فصل دوم به عنوان قهرمانی دست یابید؟ گفت: اگر آن بازیکنانی را که می‌خواهیم به تیم اضافه شوند، قطعا می‌توانیم به این مهم برسیم ولی در حال حاضر تیم ما ضعف دارد و از لحاظ مهره، تعداد بازیکنان‌مان کم است و باید چند بازیکن، جایگزین و اضافه شوند.

وی با اشاره به وضعیت نقل و انتقالات نیم‌فصل، گفت:​ قرار است دو بازیکن جدید در اختیار بگیریم که یکی از آن‌ها بازیکن تیم گیتی‌پسند و دیگری بازیکن ماهان تندیس قم است که البته فعلا نمی‌توانم اسم آن‌ها را بگویم، چرا که هنوز توافق با آن‌ها به طور کامل صورت نگرفته است.

ناظم‌الشریعه در ارزیابی‌اش از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال و تفاوت آن نسبت به رقابت‌های سال گذشته، اظهار کرد:​ لیگ امسال تا این جا بسیار حساس بوده است و مهره‌های کلیدی مانند سال گذشته در یک یا دو تیم جمع نشدند و شرایط خیلی سخت شده است. در این دوره از مسابقات هفت تیم می‌توانستند قهرمان نیم‌فصل اول شوند و این نشان می‌دهد که لیگ پویایی داریم و این برای فوتسال کشورمان خیلی خوب و مفید است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال ملی‌حفاری در هفته سیزدهم لیگ برتر کشور مقابل شهرداری ساوه با حساب ۴ بر ۳ به برتری رسید و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.