استقلال اهواز، دیگر تیم خوزستانی که پس از صدرنشینی به حاشیه می رود؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: تا آن‌جا که می‌توانیم تیم را تقویت و به کادر مربی‌گیری و بازیکنان کمک خواهیم کرد.

 

ارسطو جهانداری  درباره شرایط تیم استقلال اهواز اظهار داشت: خدا را شکر تیم‌مان بد نیست و کادر و بازیکنان تیم در حال کار کردن هستند و ان‌شاالله که در بازی پیش رو پیروز شویم تا استقلال اهواز در صدر باقی بماند.

 

وی افزود: تیم ما بهتر از این هم می شود. به خاطر بحث خدمت سربازی، پنج نفر از بازیکنان تیم‌مان را از دست دادیم و اکنون شش جای خالی داریم و می‌خواهیم بازیکن‌های مورد نظرمان را بگیریم تا از لحاظ کیفی استقلال اهواز به شرایط مناسب‌تری نسبت به گذشته برسد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز درخصوص اعتصاب چند روز گذشته بازیکنان این تیم، اضافه کرد: متاسفانه بازیکنان به دلیل این‌که پول به آن‌ها داده نشد در تمرینات شرکت نکردند اما در ادامه با آن‌ها صحبت کردیم و قول‌هایی به آن ها دادیم. ان‌شاالله مشکل‌شان حل است و از نظر مالی دیگر مشکلی نخواهند داشت.

 

وی درباره این صحبت یزدی، سرمربی تیم که “اگر باشگاه به خواسته‌های‌ تیم توجه نکند نمی‌توانم با این شرایط ادامه دهم“ گفت: او در این مورد با من صحبتی نکرده است و در جریان این موضوع نیستم. اگر خواسته های او مبنی بر مسایل مالی باشد که ان‌شاالله حل می‌شود و اگر درخصوص جذب بازیکن است، در این زمینه هم در حال مذاکره با بازیکنان هستیم. در هر صورت تا آن‌جا که می‌توانیم باشگاه را تقویت و به کادر مربی‌گری و بازیکنان کمک خواهیم کرد.

 

جهانداری ادامه داد: آقای یزدی به من گفت که به خاطر کمر درد در تمرین دیروز شرکت نکردم و دیگر در مورد جدایی از تیم چیزی نمی‌دانم و با من صحبتی در این خصوص نکرده است.

 

وی در پایان اظهار کرد: شرایط و روحیه بازیکنان تیم خوب است، چرا که آن‌ها هفته گذشته توانستند در یزد پیروز شوند و این نشان دهنده یک جو مناسب در تیم است. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم و بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.