استقلال ۲ ـ سایپا ۲ ، فرار از قعر جدول

عصر جنوب: استقلال خوزستان با دو گل روند ضعیف جلالی در نتیجه گیری را ادامه داد.

در ورزشگاه غدیر اهواز، دو تیم استقلال خوزستان و سایپا به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با برتری دو بر صفر شاگردان ویسی به پایان رسید.

هفته چهاردهم لیگ‌برتر، ساعت ۱۵:۱۵،ورزشگاه غدیر اهواز، تماشاچی: ۱۶۰ نفر
داور: شاهین حاجی بابایی، کمک ها: سعید آل وردی و مهدی شفیعی
اخطار: مجید ایوبی (۴۳)، فلاح زاده (۸۸) از سایپا ؛ حمدالله ابدام (۶۲)، رضا کاردوست (۹۲) از استقلال خوزستان

گل: محمد اوسانی (۵۲)، مهدی مومنی (۸۹ پنالتی) برای استقلال خوزستان

استقلال‌خوزستان: پرویز کریمی، محمد طیبی، محمدابراهیم خسروی، میثم مجیدی، فرزاد جعفری، محمدرضا مهدوی، میثم ذورقی، حمدالله ابدام(۶۷ میثم بائو)، یزدان عباسیان(۶۹ حجت چهارمحالی)، محمد اوسانی(۷۶ رضا کاردوست)، مهدی مومنی
سرمربی: عبدالله ویسی

سایپا: حامد فلاح زاده، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، مجید ایوبی، وحید محمدزاده، حامد شیری، علی علیزاده(۵۹ مهدی ترابی)، محمد نزهتی، حکیم نصاری(۷۵ میلاد کرمانی)، میلاد میداوودی(۶۷ مهدی سیدصالحی)، کاوه رضایی
سرمربی: مجید جلالی

شرح بازی:
نیمه اول بازی متعادل بود اما در پایان این نیمه استقلالی ها چند حمله به روی دروازه سایپا انجام دادند، با شروع نیمه دوم و گل زودهنگام اوسانی نوید یک بازی خوب از استقلالی ها را می‌ داد. در ۱۰ دقیقه پایانی بازی سایپایی ها جلو آمده و حملاتی را انجام دادند اما در مجموع استقلال‌خوزستان تیم برتر میدان هم از نظر ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند و هم کسب نتیجه بود.

شرح گل:
۱ ـ صفر (استقلال‌خوزستان): در دقیقه ۵۲ محمد اوسانی که از سمت راست پا به توپ حرکت می‌ کرد، با اشتباه مدافع و گلر سایپا مواجه شد و اولین گل این دیدار به ثمر رساند.
۲ ـ صفر(استقلال‌خوزستان): خطای حامد فلاح زاده گلر سایپا روی میثم بائو باعث اعلام پنالتی از سوی داور شد. این ضربه توسط مهدی مومنی از روی نقطه پنالتی منجر به دومین گل خوزستانی شد.

دقایق حساس:
دقیقه ۲: در حالی که گلر سایپا جلو آمده بود، شوت مهدی مومنی از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه ۲۷: سانتر زیبا یزدان عباسیان، اوسانی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما او توپ را به پای دروازه‌بان کوبید.
دقیقه ۲۹: محمد نزهتی در حین حرکت توپ را به تیرک عمودی دروازه زد.
دقیقه ۶۳: پاس به بیرون مهدی مومنی به اوسانی رسید که این بازیکن این توپ را با فاصله کمی از دروازه بیرون زد.
دقیقه ۷۱: ضربه کرنر محمدرضا مهدوی به حجت چهارمحالی رسید و ضربه سر این بازیکن با اختلاف خیلی کم از بالای دروازه بیرون رفت.

حواشی بازی:
* بهروز مکوندی سرمربی نفت‌مسجدسلیمان در روزی که تماشاچیان بسیار کمی برای تماشای بازی به غدیر رفته بودند، تماشاگر ویژه این دیدار بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.