استقلال اهواز، تیمی متفاوت در فکر صعود

عصر جنوب: داریوش یزدی گفت: استقلال اهواز در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته یک می‌تواند نسب به سال‌های گذشته تیمی متفاوت باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره‌ پیروزی تیمش مقابل شهرداری اردبیل اظهار کرد: ابتدا از تمام تماشاگران تیم استقلال تشکر می‌کنم، چرا که به استادیوم آمدند و تا آخرین دقایق بازی تیم را همراهی و حمایت کردند.

وی ادامه داد: این بازی بسیار سخت و نفس‌گیر بود. حضور آقای دینورزاده به عنوان سرمربی تیم شهرداری اردبیل باعث شد که این تیم بسیار خوب و سخت‌کوش باشد. ما این تیم را آنالیز کردیم و از شرایط آن‌ها مطلع بودیم. تیم ما در طول این بازی محکم و پرتوان ظاهر شد. ضمن این‌که در نیمه اول چند موقعیت را از دست دادیم، در نیمه دوم توانستیم گل اول را به حریف بزنیم اما در ادامه بازی به دلیل بار روانی‌ای که به جهت گرفتن سه امتیاز برای ما وجود داشت، تیم تا حدودی عقب‌نشینی کرد و این باعث شد که گل تساوی را دریافت کنیم. بازیکنان‌مان مجددا توانایی خودشان را نشان دادند و دو یا سه دقیقه بعد از دریافت گل توانستیم گل پیروزی را بزنیم و برنده از زمین بیرون بیاییم.

یزدی درخصوص شرایط و روحیه تیمش، گفت: خوشبختانه تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه است که این، انگیزه‌ای در بین آن‌ها به وجود می‌آورد. تنها مساله در این تیم مشکلات مالی است و بازیکنان‌مان از باشگاه پولی دریافت نکرده اند که  البته باشگاه برای رفع آن در حال تلاش است، با این وجود بازیکنان تیم همیشه به خوبی کار خودشان را انجام می‌دهند. امیدواریم که شرایط بهتر شود و باشگاه در این مساله ورود و به تعهدات خود عمل کند تا ما کارمان را بهتر پیش ببریم.

یزدی با اشاره به مدعی بودن تیم استقلال اهواز در این دوره از رقابت‌های لیگ دسته یک، عنوان کرد: باید تمام عوامل دست به دست هم دهند تا تیم موفق شود. ما نمی توانیم بگوییم که در چه جایگاهی قرار می گیریم. هنوز نقص‌‌هایی در این تیم وجود دارد و امیدواریم که این نقص ها برطرف شود و بتوانیم شایستگی ها و توانایی های خود را نشان دهیم و دل این هوادار‌ان که ما را حمایت می‌کنند، شاد کنیم. من این نوید را می‌دهم که تیم استقلال در این فصل می‌تواند نسب به سال های گذشته متفاوت باشد. هواداران باید به ورزشگاه بیایند و تیم را حمایت کنند و یار دوازدهم ما برای رسیدن به موفقیت باشند.

وی درباره تمرینات این تیم بیان کرد: ما تمرینات‌مان را به خوبی پیگیری می‌کنیم. هنوز نقص‌هایی در این تیم وجود دارد که امیدواریم طی دو یا سه هفته آینده حل شود و همچنین از نظر مالی و پشتیبانی، تیم مورد حمایت قرار گیرد. تیم ما روز به روز در حال بهتر شدن است و مطمئن باشید که در این لیگ مدعی خواهیم بود.

سرمربی تیم استقلال اهواز درخصوص دیدار هفته آینده تیمش برابر فولاد نوین خوزستان در شهرآورد اهواز گفت: مطمئنا حساسیت این بازی برای ما کسب سه امتیاز است. تیم فولاد نوین یکی از تیم های خوب لیگ دسته اول کشور است که اولین سال حضورش در این لیگ را تجربه می‌کند. ما دنبال این هستیم که بازی‌ای را انجام دهیم که توانایی‌مان را به نمایش و در نهایت سه امتیاز را به دست آوریم. تیم فولاد نوین را به خوبی آنالیز کردیم و می‌خواهیم از نقاط ضعف این تیم نهایت استفاده را ببریم تا پیروز از زمین بیرون بیاییم.

 

منبع: ایسنا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.