واگذاری کشتارگاه صنعتی اهواز به بخش خصوصی

عصر جنوب: شهردار اهواز گفت: پس از تکمیل پروژه کشتارگاه صنعتی اهواز این پروژه به بخش خصوصی واگذار می شود تا برای شهرداری اهواز درآمدزا باشد.
سید خلف موسوی یکشنبه در اولین جلسه هیات عالی سرمایه گذاری شهرداری اهواز که در محل شهرداری اهواز برگزار شد اظهار کرد: پس از تکمیل و اصلاح مجدد مدارک سرمایه گذران بار دیگر فراخوان جذب سرمایه گذار برای واگذاری کشتارگاه داده می شود.

وی در خصوص پروژه آسفالت معابر کلانشهر اهواز افزود: فراخوان جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه آسفالت معابر شهر اهواز چندی پیش در روزنامه ها منتشر شد و پس از بررسی سه شرکت واجد شرایط اعلام شدند.

شهردار اهواز افزود: در این پروژه هفت هزار و ۴۲۲متر آسفالت در سطح معابر شهر اهواز کار می شود که یک تحول در راستای نهضت آسفالت است.

موسوی اذعان کرد: با توجه به اینکه در شش ماهه اول سال جاری تمامی بودجه اختصاص داده شده به پروژه های آسفالت معابر در شهر اهواز جذب و هزینه شده باید ما بقی پروژه با مشارکت انجام داد.

وی با اشاره به اجرای طرح استفاده از بدنه هواپیما برای ایجاد رستوران گفت: شهرداری اهواز با این طرح ارایه شده که قرار است در حاشیه ساحل شرقی رودخانه کارون ایجاد شود موافق است .

شهردار اهواز خاطر نشان کرد: در این خصوص لازم است فراخوان جذب سرمایه گذار داده شود.

این جلسه با حضور نماینده های شواری شهر اهواز در هیات عالی سرمایه گذاری شهرداری و مدیران شهرداری برگزار شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.