برای قهرمانی و کسب سهمیه در جام حذفی حاضر می‌شویم

عصر جنوب: مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در جام حذفی به میدان می‌رویم.
روح‌الله سیف‌اللهی در مورد شرایط استقلال خوزستان گفت: وضعیت ما بسیار خوب است. پس از تعطیلی ۲- ۳ روزه تمرینات اکنون کارمان را با قدرت دنبال می‌کنیم و برای دیدار جام حذفی آماده می‌شویم. ما برای کسب نتیجه به شیراز می‌رویم و تمام اعضای تیم هم‌ قسم شدیم که در راستای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم. ما می‌خواهیم سهمیه آسیا را از طریق جام حذفی به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا واقعا فکر می‌کند تیمش بتواند به مقام قهرمانی جام حذفی برسد، اظهار کرد: برای قهرمانی به میدان می‌رویم و چیزی از تیم‌های دیگر کم نداریم. فقط تیم‌های خیلی بزرگ به مقام قهرمانی نمی‌رسند؛ مس کرمان که سال قبل به لیگ یک سقوط کرد در فینال جام حذفی حاضر شد. برای قهرمانی پیش می‌رویم و به لطف خدا می‌توانیم در این مسابقه به موفقیت برسیم.

مهاجم استقلال خوزستان در رابطه با پیروزی تیمش مقابل راه‌آهن و اینکه با کسب ۳ امتیاز به تعطیلات رفتند، گفت: ما به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم و پیروزی در این دیدار خیلی واجب بود. با تمریناتی که انجام داده بودیم فقط به ۳ امتیاز فکر می‌کردیم. اکنون تمرکزمان روی جام حذفی است و می‌خواهیم فجر سپاسی را شکست دهیم. ما در بسیاری از مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی داشتیم اما ۳ امتیاز را به یک امتیاز کاهش دادیم. با وجود اتفاقاتی که در پایان دیدار مقابل راه‌آهن افتاد ۳ امتیاز برایمان شیرین نشد و ای کاش آن صحنه‌ها اتفاق نمی‌افتاد. در کل از لحاظ روحی وضعیت بهتری داریم و این برد به ما کمک می‌کند تا در آینده بهتر شویم.

سیف‌اللهی در مورد محرومیت ۳ جلسه‌ای عبدالله ویسی اذعان کرد: محرومیت ویسی به ضرر ما است؛ البته بهتر است که مسئولان تیم در این مورد صحبت کنند اما ای کاش او در ۳ بازی آینده کنار ما باشد چرا که حضور در کنار زمین خیلی به تیم کمک می‌کند. مطمئنا محرومیت بازیکنان هم برای ما مشکل‌ساز می‌شود. به هر حال باشگاه روی تک تک نفرات حساب باز می‌کند و این محرومیت‌ها روی تیم تأثیر منفی می‌گذارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.