وهابی شیعه شده در اهواز سخنرانی میکند

عصر جنوب: معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خوزستان از سخنرانی وهابی شیعه شده در اهواز خبر داد.
هادی شفیع زاده گفت: یک ویژه برنامه با عنوان جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی همزمان با سراسر کشور در خوزستان در حال برگزاری است. این برنامه ۱۴ محور دارد که در بقاع شاخص استان می شوند.

وی اظهار کرد: عرفه، عید قربان، برپایی سلسه مباحث نمایشگاهی، راه اندازی ایستگاه های پذیرایی صلواتی در روز غدیر، برگزاری جشن با اجرای سخنرانی، مداحی و تجلیل از سادات خادم بقاع ، خطبه خوانی و مراسم عقد اخوت در شب عید غدیر و همچنین برگزاری همایش بانوان ولایی در روز عید غدیر از محورهای این ویژه برنامه هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خوزستان ادامه داد: به مناسبت عید غدیر برنامه های ابتکاری مختلفی در اهواز برگزار می شود که از جمله آنها می توان به عیادت از بیماران بیمارستان امیر المومنین که انتصاب به امام علی هست اشاره کرد.

شفیع زاده تصریح کرد: دیدار از خانواده های ایتام سادات با هدف اکرام، مساعدت مالی و کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان، توزیع سه هزار بروشور معرفی موقوفات امیرالمونین در نماز جمعه هفته جاری از دیگر برنامه های عید قربان است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه خوزستان در بحث فرقه وهابیت دارای حساسیت بیشتر است در این ایام از شخصیتی است که زمانی وهابی بوده و با یک واقعه دوباره برگشته و شیعه می شود (مستبصر) برای سخنرانی های مختلف استفاده می کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت:‌ یکی از راه های مقابله با وهابیت استفاده از ظرفیتی است که از خود آن ها برگزیده شده است. حمید شیروانی جزو مستبصرینی است که شیعه شده و مشغول تبلیغ مذهب شریف تشیع است و مقرر شده تا سه روز برنامه سخنرانی اجرا کند و این برنامه ها بیشتر در مناطق حاشیه اهواز برگزار می شود.

شفیع زاده در پایان گفت: برگزاری جشن روز غدیر در سراسر استان اجرا می شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.