دو بازیکن خارجی در راه فولاد

عصر جنوب: مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: برای ادامه حضور قدرتمند خود در لیگ برتر و همچنین جام باشگاه‌های آسیا اقدام به جذب دو بازیکن درجه یک خارجی و چند بازیکن داخلی خواهیم کرد.
سیف‌الله دهکردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز از تقویت این تیم برای ادامه مسابقات لیگ برتر و همچنین جام باشگاه‌های آسیا خبر داد و اظهار کرد: باشگاه فولاد خوزستان همواره در جذب بازیکن حساسیت خاصی داشته و بر همین اساس به دنبال دو بازیکن تاپ خارجی و چند بازیکن داخلی برای تقویت ترکیب تیم هستیم.

وی ادامه داد: بازیکنی به خدمت نخواهیم گرفت که صرفاً برای پر کردن نیمکت ذخیره‌های تیم به باشگاه بپیوندد، بلکه به دنبال بازیکنانی هستیم تا بتوانند به تیم کمک کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: باشگاه فولاد خوزستان همواره در کشف و پرورش استعدادهای ناب فوتبال پیشتاز بوده و در این برهه از زمان نیز سعی دارد برای پر کردن برخی خلل‌ها در بعضی خطوط دست به تقویت و تغییرات بزند.

دهکردی افزود: از آغاز لیگ و حضور سرمربی کروات تیم، به وی اختیارات کامل در زمینه جذب بازیکن داده شده، ولی سرمربی تیم با جایگاه حرفه‌ای که در فوتبال بین‌المللی کسب کرده تاکنون صلاح کار را این‌گونه دانسته که با نفرات فعلی کار کند.

وی خاطرنشان کرد: اسکوچیچ معتقد است که تا جایی که امکان دارد باید به بازیکنان آکادمی باشگاه میدان داده شود و اگر قرار بر جذب بازیکن خارجی باشد باید به گونه‌ای این انتخاب انجام شود که آن بازیکن دارای یک شخصیت فردی خوب و کارایی فوتبالی بالا باشد و به تیم شکل و اعتبار بدهد.

این مدیرعامل تاکید کرد: مساریچ و چاگو با همین سیاست‌ها و با این دیدگاه حرفه‌ای به عضویت تیم درآمدند و باشگاه فولاد خوزستان بهره لازم را از این بازیکنان که از سطح قابل قبول فوتبال بهره می‌برند، برده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: قطعاً برای رسیدن به اهداف باشگاه، اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و در این راه بررسی‌های لازم توسط سرمربی تیم همانند گذشته در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: مطمئناً علاوه بر برنامه جذب دو بازیکن خارجی، در نیم فصل هم چند بازیکن تأثیرگذار داخلی جذب خواهیم کرد.

دهکردی در پایان با اشاره به کسب عنوان برترین تیم فوتبال ایرانی و برترین باشگاه فوتبال کشور توسط باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: این مهم را به مردم خوزستان، ورزش‌دوستان و هواداران باشگاه فولاد تبریک گفته و این موفقیت را ناشی از حمایت‌های بی‌دریغ آنان می‌دانیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.