فاضلاب از اصلی ترین معضلات شهر اهواز است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرماندار اهواز گفت: فاضلاب یکی از اصلی ترین معضلات شهر اهواز است که مردم در مواجهه با آن رنج می کشند.

جمال عالمی نیسی امروز ۲۱ آبان ماه در مراسم افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه یکی از اصلی ترین مشکلات مردم اهواز که سالیان سال با آن دست و پنجه نرم می کردند، حل می شود.

وی افزود: فاضلاب اهواز یکی از اصلی ترین معضلات شهر اهواز است که مردم در مواجهه با آن رنج می کشند.

فرماندار اهواز تصریح کرد: اهواز حدود ۳۰۰ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز دارد که با افتتاح این تصفیه خانه،مشکل ۱۱۲ هزار متر مکعب از آن حل می شود.

عالمی نیسی ادامه داد: امیدواریم با تلاش هایی که استاندار خوزستان برای حل مشکل تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز انجام داده است شاهد حل مشکل فاضلاب اهواز باشیم.

وی افزود: طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز با فاینانسور چینی در حال پیگیری است و امیدواریم که این فاینانسور جواب مثبت دهد و شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح باشیم.

فرماندار اهواز بیان کرد: گرچه با اجرای تصفیه خانه های فاضلاب غرب و شرق اهواز هنوز همه ظرفیت تولید فاضلاب اهواز تحت پوشش قرار نخواهد گرفت اما با حمایت دولت امیدواریم باقی مانده مشکلات بخش فاضلاب اهواز حل شود.

مطالب پیشنهادی