نماینده مجلس مطرح کرد:

گازهای گوگردی و سمی در آسمان اهواز

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه فلرهای مشتعل نفتی تشدید کننده آلودگی  هوای اهواز هستند و این مسئله سلامت شهروندان را هدف گرفته است،گفت:پرداخت حق آلایندگی نفت به اهوازی‌ها عملیاتی نشده است.

 جوادکاظم نسب الباجی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملتدرباره وضعیت آلودگی هوا در اهواز،گفت:تغییر مثبتی برای کاهش آلودگی هوای اهواز انجام نشده است و متاسفانه کما فی السابق، وضعیت آلودگی هوای اهواز به مانندگذشته وجود دارد.

نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: میزان بالایی بیماران سرطانی در اهواز نشان از وضعیت اسفناک آلودگی هوا در اهواز دارد بنابراین الزامی است که مسئولان فکر اساسی برای کاهش آلودگی هوا در اهواز بکنند.

پرداخت حق آلایندگی نفت به اهوازی ها عملیاتی نشد

کاظم نسب الباجی افزود: متاسفانه حق آلایندگی نفتکه حق مسلم مردم اهواز است نیز در شرایطی پرداخت نمی‌شود که مردم مجبور هستند،آلودگی ناشی از  فلرهای نفتی را نیز در اهواز  تحمل کنند.

میزان بالایی  بیماران سرطانی در اهواز نشان از وضعیت اسفناک آلودگی هوا در اهواز دارد بنابراین الزامی است که مسئولان فکر اساسی برای کاهش آلودگی هوا در اهواز بکنند

وی ادامه داد: دولت می‌تواند با پرداخت حق آلایندگی نفت، بسیاری از بیمارستانهای اهواز را  نیز تجهیز کند و این در حالی است که با تزریق حق آلایندگی نفت می توان به نحو کارشناسی شده فضای محیط زیست ایجادکرد تا بتوان از حجم آلودگی هوا  در این حوزه انتخابیه  نیز کاسته شود.

فلرهای نفتی با گازهای گوگردی آسمان اهواز را آلوده کردند

نماینده مردم اهواز در مجلس افزود:فلرهای نفتی گازهای سمی و گوگردی  تولید می کنند و این آلایندگی ها روانه هوای اهواز می شود.

عدم تامین حق آبه تالاب شادگان برشدت آلودگی هوای اهواز دامن زده است

عضو کمیسیون کشاورزی ،آب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه  فلرهای مشتعل نفتی تشدید کننده آلودگی هوای اهواز هستند و این مسئله سلامت شهروندان را هدف گرفته است یادآورشد: عدم تامین حق آبه تالاب شادگان بر وضعیت آلودگی هوای اهواز دامن زده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.