تیمی در شأن نام استقلال اهواز بسته‌ایم/ می‌خواهیم مدعی صعود باشیم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سیاوش بختیاری‌زاده  در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال اهواز، اظهار کرد: نزدیک به یک ماه است تمرینات تیم را آغاز کرده‌ایم که در این مدت کارون یعقوبی رئیس هیئت مدیره و محسن قلندرنژاد مدیرعامل تیم حمایت‌های خوبی داشتند. چند جلسه در استادیوم نفت و کارگر و اخیرا در ورزشگاه تختی تمرین کردیم و از حدود ۲۴۰ نفر از جوانان خوزستانی تست گرفتیم که بازیکنان خوبی نیز از بین آن‌ها انتخاب کردیم.

وی افزود: در کنار بازیکنان جوان و بازیکنان باتجربه و خوب سال گذشته، موفق شدیم چند مهره که مدنظر داشتیم را جذب کنیم و به‌نظرم تیمی در حد شأن استقلال اهواز ببندیم و امیدوارم بتوانیم در لیگ بسیار سخت دسته دو، مدعی باشیم تا از شرمندگی هواداران پرشمار استقلال در بیاییم.
سرمربی استقلال اهواز گفت: ما اولین بازی تدارکاتی جدی خود را چند روز پیش با تیم فولاد خوزستان برگزار کردیم که جا دارد از پورموسوی و باقری‌نیا تشکر کنم که این فرصت را به ما دادند. در این بازی بچه‌های ما نشان دادند که می‌توانند در برابر یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر بازی بسیار باکیفیتی ارائه دهند و آبرومندانه مقابل فولاد بازی کنند که خیلی‌ها هم از کیفیت بالای تیم ما غافلگیر شدند.
بختیاری‌زاده بیان کرد: ما یک بازی تدارکاتی با استقلال ماهشهر و یک بازی با نفت مسجدسلیمان انجام خواهیم داد و بنا به صلاحدید مدیریت باشگاه به یک اردوی یک هفته‌ای اعزام می‌شویم.
وی درباره اینکه تا چه حد ترکیب تیمش را شناخته است، گفت: ما حدود ۸۰ درصد ترکیب تیم را در ذهنمان شناخته‌ایم و ۲۰ درصد باقی‌مانده را نیز در روزهای آینده خواهیم شناخت و قصد داریم امسال نیمکت خوبی هم داشته باشیم تا یکی از نقاط قوت استقلال اهواز امسال نفرات ذخیره‌اش باشد.
سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سؤال که چه چیزی باعث می‌شود یک تیم لیگ دویی برابر تیمی مانند فولاد، اینگونه ظاهر شود پاسخ داد: خوشبختانه یا متأسفانه در فوتبال تقریبا بی‌تاکتیک ایران، شاید فرق زیادی بین تیم لیگ برتری با یک تیم لیگ استان نباشد و تفاوت‌ها را تنها تجربه بالا و اعتماد به نفس بازیکنان رقم می‌زند که به‌نظرم اعتماد به‌نفس نقش مهم‌تری دارد.
وی افزود: بازیکنان جوان اگر اعتماد به‌نفس بالا داشته باشند، می‌توانند در برابر تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته باشند، ضمن اینکه ما سعی کرده‌ایم بازیکنانی را جمع کنیم که با استفاده از تجاربشان بتوانند در زمین‌های سخت لیگ دو بازی خوبی را ارائه دهند.
بختیاری‌زاده گفت: از همه خوزستانی‌ها می‌خواهم برای استقلال اهواز دعا کنند و این تیم را حمایت کنند تا این نام بزرگ مجدداً به جایگاه اصلی‌اش بازگردد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.