برخی درباره مشکلات تیم بانوان استقلال‌خوزستان فرافکنی می‌کنند

 عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: نایب رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان با بیان این که برخی درخصوص مشکلات تیم بانوان استقلال خوزستان فرافکنی می کنند، گفت: بی انصافی است که گفته می شود هیات فوتبال استان هیچ حمایتی از این تیم نداشته است.

فاطمه دغاغله درخصوص حمایت هیات فوتبال استان از تیم بانوان استقلال خوزستان، اظهارکرد: از زمانی که تیم بانوان استقلال خوزستان تشکیل شد، آقای طالقانی رییس هیات فوتبال تمام امکانات لازم از جمله زمین شمار یک استادیوم تختی را برای برگزاری تمرینات و مسابقات این تیم در اختیار آن ها قرا داده است. هیات فوتبال تا آن جا که توانسته به این تیم کمک کرده و هیچ کوتاهی نکرده است.
وی بیان کرد: همچنین آقای طالقانی پس از جلساتی که با مسوولان سازمان لیگ داشت توانست مبلغ  ۳۰ میلیون تومان را جهت کمک به تمامی تیم های فوتبال بانوان استان جذب کند که تاکنون بیش از این مبلغ برای تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان هزینه شده است، چرا که باشگاه باتوجه به مشکلاتی که با آن مواجه است از پس هزینه های تیم بانوان بر نمی آید و هیات نیز برای این که این تیم تنها نماینده استان در لیگ برتر کشورو هدف مان حفظ آن است، هزینه های تیم را متقبل شده است.
نایب رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان گفت: هیات فوتبال درآمدی ندارد وظیفه آن نیز تیم داری نیست اما همانطور که گفتم هیات برای حفظ تیم استقلال خوزستان، حمایت لازم را از آن داشته است. همچنین این تیم ربطی به اداره کل ورش و جوانان استان هم ندارد و تیم متعلق به باشگاه استقلال خوزستان است. حتی این باشگاه بار قصد منحل شدن تیم بانوان را داشت ولی تمامی مسوولان جهت حفظ تیم در حد توان خود از آن حمایت کرده اند.
وی بیان کرد: برخی درخصوص مشکلات تیم بانوان استقلال خوزستان فرافکنی می کنند و بی انصافی است که گفته شود هیات فوتبال هیچ حمایتی نداشته است. ما در توان وبا وجود این که وظیفه ای در این زمینه نداشته ایم، از استقلال خوزستان حمایت کرده ایم و هیچ کوتاهی صورت نگرفته است. سوال من از مربیان تیم بانوان استقلال خوزستان این است که تاکنون چه کسانی اعزام سفرهای قبلی را  تقبل کرده است و آیا به جز این بوده که هیات فوتبال و اداره کل ورش خوزستان این امر را برعهده گرفته اند؟
دغاغله گفت: ما می خواهیم استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند و درست است که یکسری مشکلات وجود دارد ولی اعضای تیم باید صبوری کنند تا ان شاءالله مشکلات باشگاه حل شود. ما نیز تلاش مان را برای به حداقل رساندن مشکلات این تیم می کنیم. تاکنون باشگاه یک ریال هم برای این تیم هزینه نکرده است و اگر این تیم در جایی دیگر بود مطمئن باشید که منحل می شد ولی آقای طالقانی با دید مثبتی که به فوتبال بانوان دارد، از این تیم حمایت می کند. به هر حال مربیان تیم ما باید باهوش باشند و وارد حاشیه هایی که برخی افراد برای آن ها ایجاد می کنند، نشوند.
وی افزود: تیم چهار پنج دیدار خارج از استان دیگر هم دارد که هیات فوتبال هزینه این سفرها را مقبل شده و واقعا بی انصافی است که بگویند مسوولان به فکر ما نیستند و حاشیه درست کنند. هیات فوتبال هم از خودش پولی ندارد و گرنه ما نیز دوست داریم تمامی اعزام ها به بهترین شکل ممکن انجام شوند.
نایب رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان گفت: مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال با رایزنی که با هیات های استانهاهی دیگر انجام دادند، امکاناتی از جمله اسکان تیم را فراهم کردند تا اعضای تیم بدون دغدغه کار کنند. این تین متعلق به باشگاه استقلال خوزستان و باشگاه موظف است که تمام هزینه ها را تقبل کند ولی متاسفانه این باشگاه برای بانوان هزینه نمی کند و فقط برای تیم  آقایان هزینه می کند.
وی در پایان عنوان کرد: تلاش مان را می کنیم که بودجه بیشتری از فدراسیون برای حمایت از فوتبال و فوتسال بانوان خوزستان بگیریم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.