غلامرضا شریعتی:خوزستان برای میزبانی مسافران نوروزی آماده است

عصر جنوب – asrejonoob.ir:غلامرضا شریعتی روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در شوش افزود:ستاد میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور در شهرهای مختلف استان فعال شده و اقدامات و تمهیدات لازم برای میزبانی مسافران نوروزی فراهم شده است.
وی همچنین مردم استانهای مختلف کشور را با شعار ‘ هموطن نوروز به خوزستان سفر کن ‘ را به این استان دعوت کرد.
استاندار خوزستان در ادامه به تشریح مهمترین برنامه های دولت در استان خوزستان در سال جدید پرداخت و گفت:مهمترین برنامه دولت در سال ۹۶ در خوزستان تهیه بسته حمایت از تولید و صنعت در راستای اشتغال و کار آفرینی است.
شریعتی گفت:پیگیری و اجرای مصوبات هیات دولت در استان خوزستان در بخش های مختلف از جمله آب و فاضلاب که با کمک و پیگیری نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه در آخرین سفر رئیس جمهوری به خوزستان مصوب شد از دیگر اولویت های مهم کاری سال ۱۳۹۶ می باشد.
وی با اشاره به اعتبار مصوب رئیس جمهوری در سفر به استان خوزستان که رقم بسیار قابل توجهی است گفت:پیگیری روند اجرای طرح ها و پروژه های تعریف شده در این سفر در سال جدید از دیگر برنامه های ضروری استان خوزستان می باشد.
نماینده عالی دولت در استان خوزستان به اجرای طرح های مختلف در راستای مقابله با ریزگردها در خوزستان به عنوان مطالبه جدی مردم این استان اشاره کرد و گفت:با حل مشکل تامین اعتبار طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری روند اجرای این طرح نیز پیگیری خواهد شد.
وی اجرای طرح های کشاورزی و صنایع تبدیلی در راستای افزایش تولید و کار آفرینی در بخش کشاورزی و توسعه شهرک های کشاورزی در کنار حمایت از صنایع کوچک و متوسط در شهرک های صنعتی را از دیگر اولویت های مهم استان خوزستان در سال جدید برشمرد.
شریعتی با اشاره به واگذاری زمین های تعدادی از یگان های نظامی مستقر در استان خوزستان برای توسعه و اجرای طرح های کشاورزی گفت:اجرای طرح های کشاورزی و گلخانه ای در این زمین های قابل کشت ، نقش مهمی در توسعه کشاورزی و کار آفرینی دارد.
وی ابراز امیدواری کرد با همدلی نمایندگان مجلس ،نماینده ولی فقیه در استان و نیز همراهی مردم سال ۱۳۹۶ سال کارهای موثر تر برای این استان باشد.
دیدار با تعدادی از شیوخ و بزرگان طوایف ،بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری شوش، بازدید از جاده عبدالخان به بستان و چذابه ،افتتاح سه طرح عمران شهری در شهر الوان بخش شاوور و شرکت در پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار خوزستان به شهرستان شوش بود.

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.