فرمانداری ورود کرد؛ برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای اهواز، صبح سه شنبه

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز با بیان اینکه جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز باید صبح سه شنبه برگزار شود گفت: فرمانداری برای این نشست به صورت کتبی از اعضای شورا دعوت کرده است.

علی مظفری اظهار کرد: فرمانداری سه شنبه را برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورا تعیین کرده و در صورتی که اعضای شورا از برگزاری آن ممانعت کنند تخلف کرده اند.
معاون فرماندار اهواز در حالی بر برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز در روز سه شنبه تاکید کرد که روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز روز یکشنبه با ارسال پیامک به خبرنگاران، از آنها برای نشست انتخابات هیات رئیسه سال چهارم شورای اسلامی کلانشهر اهواز در ساعت ١٠صبح روز شنبه ٢٧ شهریور دعوت کرده است.
پیش از این نیز فرماندار اهواز با تعیین مهلت برای برگزاری این انتخابات گفته بود اعضای شورا باید تا روز شنبه ۲۰ شهریور انتخابات را برگزار کنند، در غیر اینصورت فرمانداری اقدام به برگزاری آن خواهد کرد.
انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز که قرار بود صبح چهارشنبه ۱۱ شهریور برگزار شود به دلیل غیبت ۹ عضو شورا لغو شد.
رامی علاسوند (رئیس فعلی شورای شهر)، ناجی سواری (نایب رئیس)، حجت مظفری، کاظم سواری، مریم ابریشم کار، هدایت ممبینی، احمد باورساد، زیبا صالح پور و غلامرضا سبزعلی غایبان نشست بودند.
انتخاب رئیس شورای اسلامی شهر در اهواز همیشه با حاشیه و چالش روبه رو بوده است. پارسال نیز انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز که باید ۱۲ شهریور برگزار می شد، تا ۲۳ شهریور به تعویق افتاد.
در نخستین سال فعالیت دوره چهارم شورای شهر اهواز رامی علاسوند، به عنوان رئیس انتخاب شد، در سال دوم حجت الاسلام سعادت نیا و در سال سوم دوباره علاسوند برای این سمت انتخاب شده بود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.