خودکشی ناکام دختر ۱۸ ساله اهوازی در کارون

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز از نجات یک دختر ۱۸ساله که به قصد خودکشی خود را به رودخانه کارون اندخته بود، خبر داد.

مقصود حق‌شناس اظهار کرد: ساعت ۹:۱۵ صبح امروز(۱۳ شهریور ماه) دختر جوانی با قصد خودکشی خود را از پل سوم (شهید دقایقی) به آب انداخته بود ولی با تلاش نیروهای امدادی نجات پیدا کرد.

وی افزود: با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ خبر خودکشی در رودخانه کارون در حوالی پل سوم اطلاع داده شد و پس از آن تیم امداد آبی و ۲ خودرو امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز تصریح کرد: غواصان امداد آبی آتش نشانی موفق شدند با حضور در محله حادثه، این خانم جوان که  حدودا ۱۸ ساله بود و خود را  از پل سوم کیانپارس به رودخانه کارون انداخته بود را در حالی که چند قدمی بیشتر با مرگ فاصله نداشت، نجات داده و به ساحل منتقل کنند.

حق‌شناس با بیان این‌که این دختر جوان به دلیل مشکلات شخصی به قصد خاتمه دادن به زندگی خود این اقدام را انجام داده است، گفت: پس از نجات این فرد از آب، آتش‌نشانان اقدامات اولیه احیا را تا رسیدن عوامل اورژانس انجام داده و  سپس جهت ادامه درمان به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل شد.

وی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی به موقع نقش بسیار مهمی در کاهش تلفات و خسارات ناشی از حوادث ایفا می‌کند و به همن جهت  سازمان آتش‌نشانی از اطلاع‌رسانی به موقع شهروندان تقدیر و تشکر می‌کند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.