رئیس شبکه: بر وضعیت عرضه آب در مصلی و مدارس اهواز نظارت می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به عرضه آب شرب در سطح شهر، از نظارت بر وضعیت عرضه آب در مصلی اهواز و آب مدارس خبر داد.

دکتر آرش یلالی  ‌اظهار کرد:‌ بهداشت آب مصرفی اماکن عمومی و محل تجمع افراد بسیار مورد تاکید است؛ در این خصوص اقداماتی در جهت حفظ بهداشت آب مصرفی امکان عمومی و محل تجمع افراد مانند مصلی شهر، ‌پادگان ها و مدارس انجام می شود.

وی افزود: ‌کلرزنی، جلبک زدایی، میکروب زدایی مخازن و همچنین نظارت بر تامین آب مورد استفاده با هماهنگی عوامل این امکان و اداره آبفا انجام می شود.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با بیان این که بر وضعیت تامین آب نمازگزاران در مصلی نظارت می شود، تصریح کرد:‌ در این خصوص مواردی نیز به عوامل اجرایی مصلی آموزش داده خواهد شد. از سوی دیگر با توجه به فصل بازگشایی مدارس اقداماتی در خصوص عرضه آب شرب در مدارس نیز انجام خواهد شد و جلساتی با مدیران مدارس برگزار می شود تا با شرایط بهتری به استقبال بازگشایی مدارس برویم .

یلالی در خصوص عرضه آب در معابر شهری نیز گفت: ‌وظیفه نیروهای بهداشت این است که در هر محل که آب عرضه می شود نمونه گیری کنند و آبهایی که به عنوان آب مصرفی عرضه می شود، مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد:‌ از عرضه آبهایی که نتایج آزمایش آن نامطلوب باشد جلوگیری می شود و اقداماتی در این خصوص انجام می شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.