عضو شورای شهر اهواز: شهردار اهواز استعفاء را انتخاب نماید ، نه استیضاح

عصر جنوب – asrejonoob.ir: قربانعلی سعادت نیا، عضو شورای اسلامی شهر اهواز،به اکسین پرس گفت دل پرخونی از عدم ،چرخش صحیح ،چرخ شهرداری اهواز و هزاران ،اما و اگر زیادی پرده برداشت ، شرح این گفتگو در ذیل آمده است:
شیخ شورای اسلامی کلان شهر اهواز ، ابتدا گفت: هرکسی فرماندار خوبی بوده ، وقتی دید نتوانسته شهردار خوبی باشد، و به وظایف خود در قبال شهروندان، به خوبی عمل نماید،خودش بهتر است استعفاء دهد،گزینه استعفاء برای همچنین مواقعی است… این شهردار باید بداند ، یکی از سرمایه های نظام محسوب می شود،حیف است ،با استیضاح باعث از بین رفتن تمام هزینه هایی که صرف ایشان شده تا به اینجا برسند ،بشوند…هرچه زودتر استعفاء دهد،هم بنفع شهر اهواز است هم بنفع ایشان است.
سعادت نیا در ادامه گفت: متاسفانه در خصوص نیروی انسانی ،ما هیچگونه آمار و اطلاعاتی نداریم،نمی دانیم چه تعداد نیرو اصلا در شهرداری شاغل هستند،چه تعداد از این نفرات بصورت رسمی  در شهرداری مشغولند،چه تعداد نیروی پیمانی دارند، سطح تحصیلات نیروی انسانی به چه صورت است.
عدم شفافیت شهرداری اهواز ، ای کاش  فقط به همین مورد خلاصه می شد،ما در خصوص وضعیت،اتوبوسرانی،وضعیت مترو و پروژه هایی که دارند انجام می شوند با همین عدم شفافیت و عدم دادن اطلاعات صحیح روبرو هستیم.
این عضو ناراضی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در شورای اسلامی شهر اهواز ما قانونی برای پارکبان نه تصویب نموده ایم ، نه اجازه چنین کاری را داریم ،پس این پارکبان ها از کجا آمده اند و با چه مجوزی در سطح شهر اهواز در حال فعالیت هستند.
این مسئله باید رسیدگی شود،
همچنین اضافه نمود: شورای چهارم شهر اهواز دارد قربانی ضعف شهردار اهواز می شود، ما در شورای شهر داریم قربانی می شویم، و هر وقت انتقاد می کنیم ، می گویند ، حتما خواسته ایی دارد که به آن نرسیده است که دارد انتقاد می کند، یا می گویند سعادت نیا حافظه ضعیفی دارد،مگر خودش از شهردار حمایت نمی کرد و تعریف نمی کرد،  دوستان،برادران،خواهران،عزیزان، من اگر انتقاد می کنم والله فقط و فقط بخاطر شهر اهواز و مردم شهر اهواز و آرایی است که به من داده اند و من در برابر آن وظیفه دارم،شرعا،اخلاقا و عرفا…. یا عزیزان بله من با این اعتقاد که بیائیم به شهردار فرصت بدهیم و در این زمان ،که فرصت دادیم من از ایشان حمایت نمودم و دفاع تمام قد کردم ،هزینه دادم ،زیرا خیال می کردم ،ایشان باید کمی تجربه کسب نماید آنگاه همانطور که می گویند در زمان فرمانداری خوب عمل نموده حتما می تواند شهردار خوبی باشد،که متاسفانه دیدم اینگونه نشد،و اگر بخواهم بیشتر به پای ایشان بایستم شهر آسیب می بیند ،شهروندان آسیب می بینند…. و می گویند که شورای شهر چهارم از اعتماد آنها سوء استفاده نموده است، لذا زنگ پایان را برای شهردار به صدا در آوردم ، و به انتقاد از رفتارها و عملکرد بد ایشان در شهرداری می پردازم، این کار را برای رضای خدا انجام می دهم ، و کار برای رضای خدا دلسردی ندارد….
قربانعلی سعادت نیا در آخر گفت: آرزو می کنم که شهروندان بدانند که ما تا آخرین روز شورا بدون دلسردی به وظیفه خود عمل می کنیم و کاری را که بدانیم صحیح است انجام می دهیم.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.