گنجاندن فرودگاه جدید اهواز در بسته سرمایه‌گذاری فرانسوی‌ها

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرکل اداره راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای احداث فرودگاه جدید اهواز، گفت: پیگیری‌های کشوری و استانی احداث این پروژه انجام گرفته است و تنها گره موجود برای احداث فرودگاه جدید بحث سرمایه‌گذاری است که امیدواریم این مسأله نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی هر چه سریعتر حل شود.

به گزارش ایسنا، منوچهر رحمانی امروز، ۳ شهریورماه در حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی اهواز اظهار کرد: طبق توافق‌نامه‌های وزارتخانه با فرانسوی‌ها و در نظر گرفتن بسته سرمایه‌گذاری آن‌ها در بخش‌های مختلف کشور، در تلاش هستیم تا فرودگاه جدید اهواز را نیز در این بسته سرمایه‌گذاری بگنجانیم تا گره سرمایه‌گذار آن نیز گشوده شود.

وی افزود: احداث فرودگاه جدید اهواز یکی از پروژه‌های ویژه راه و شهرسازی است و با توجه به دیداری که استاندار خوزستان با وزیر راه داشته، امیدواریم با قرار گرفتن فرودگاه در بسته سرمایه‌گذاری فرانسوی‌ها، این فرودگاه هرچه سریعتر به نتیجه برسد و کلنگ احداث آن زده شود.

رحمانی تصریح کرد: به دستور وزیر راه و شهرسازی، رئیس شرکت فرودگاه‌های کشور که به عنوان یکی از اعضای وزارتخانه فعالیت می‌کند، امروز در اهواز حضور پیدا کرد و با بررسی‌های میدانی از نزدیک با مشکلات اجرای طرح آشنا شد.

وی گفت: پس از جمع‌بندی‌های انجام گرفته توسط معاون وزیر راه و شهرسازی، دو هفته آینده که وزیر راه به اهواز سفر خواهد کرد، در خصوص احداث فرودگاه جدید اهواز جمع‌بندی‌هایی نهایی صورت خواهد گرفت و در این زمینه امیدواریم که با حل مشکل سرمایه‌گذاری، شاهد آغاز احداث این فرودگاه باشیم.

رحمانی در خصوص سفر وزیر راه و شهرسازی به اهواز عنوان کرد: امیدواریم طی این سفر که در هفته آینده انجام می‌شود، بتوانیم علاوه بر افتتاح پروژه‌های مختلف، ۴ پروژه خاص حوزه راه استان را پیگیری کنیم و شاهد تسریع عملیات در این ۴ پروژه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: محور اهواز – هفتکل، رامهرمز – بهبهان، محور باغملک – ایذه – دهدز و پروژه اهواز – سوسنگرد – چذابه ۴ پروژه خاصی هستند که عملیات احداث و تکمیل آن‌ها با حضور وزیر راه و شهرسازی پیگیری و تسریع خواهد شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.