تیم جدید استقلال اهواز معرفی شد + اسامی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استقلال اهواز در حالی قرار است تا چند روز آینده در لیگ دسته اول به میدان برود که ۱۱ بازیکن جدید را به خدمت گرفته و در کل ۱۶ بازیکن در لیست این تیم برای آغاز رقابت ها دیده می شوند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان که در فصل قبل در لیگ دسته اول حضور داشت در حالی بعد از آن فصل به لیگ دسته اول سقوط کرد که اکنون برای شروع رقابت های لیگ دسته اول تنها پنج بازیکن فصل قبل در این تیم مانده اند.

این تیم که با سیاوش بختیاری زاده سرمربی فصل قبل خود قطع همکاری کرده است، حمیدرضا فرزانه بازیکن سال های نه چندان دور خود را به عنوان سرمربی جدید جذب کرده است در حالی که فرزانه به علت غیربومی بودن از هم اکنون باید منتظر نوک تیز انتقاد به سمت خودش باشد.

تیم آبی‌پوش اهواز که به‌عنوان کم‌پول‌ترین تیم لیگ دسته اول باید تا سه روز دیگر در استادیوم ۷ تیر بابل به مصاف متمول‌ترین تیم حاضر در لیگ یک برود، فعلاً اسامی ۱۶ بازیکن شامل ۱۱ بازیکن جدید که اغلب از لیگ‌های پایین‌تر جذب شده‌اند را تحویل کمیته برگزاری مسابقات داده است تا بعد از بازی با تیم خونه به‌خونه بابل اقدام به جذب چند بازیکن دیگر کند.

پنج بازیکن از تیم فصل گذشته استقلال اهواز شامل عادل مسعودی، مصطفی ساکی، محمدجواد کردونی، صادق ژرفانی و سیددانیال موسوی همراه با ۱۱ بازیکن جدید به اسامی مصیب جمعه‌زاده (شهرداری ماهشهر)، کریم چنانی (بازیکن آزاد)، حمید جرفی (جنوب سوسنگرد)، سجاد مسعودی (بعثت کرمانشاه)، هادی دغاغله (بازیکن آزاد)، رحیم آلبوغبیش (نفت امیدیه)، معین راشدی (نفت‌نوین آبادان)، مصطفی عبیات (ولایت حمیدیه)، فلاح طرفی فتحی (استقلال حمیدیه)، سامی بنی‌خالدی (گل گهر سیرجان) و جابر یوسفی (نفت امیدیه) نفراتی هستند که قراردادهای آنها تا امروز ثبت شده است.

همچنین قرارداد حمیدرضا فرزانه به‌عنوان سرمربی و سهیل کرمی به‌عنوان مربی تیم استقلال اهواز در دفتر نقل‌وانتقالات هیئت فوتبال استان به ثبت رسیده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.