برادر کشی استقلال خوزستان در اهواز/ پایکوبی لب کارون

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استقلال خوزستان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور موفق به شکست استقلال تهران شد.  در نیمه نخست این دیدار هر دو تیم حملاتی به روی دروازه های یکدیگر داشتند ولی این استقلالی ها خوزستان بودند که در دقیقه ۲۵  موفق شدند روی ضربه مهار نشدنی حسن بیت سعید به گل برسند.

نمیه دوم این دیدار نیز از سوی هر دو تیم با هیجان بالا دنبال شد و دو تیم موقعیت های گلزنی خلق کردند ولی این شاگردان منصوریان بودند که قدر فرصت های خود را دانستند و در دقیقه ۷۸ توسط کاوه رضایی به گل تساوی دست پیدا کردند.
استقلال خوزستان: رافائل روبایو، جلال عبدی، عقیل کعبی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی (۸۰- فرشاد جانفزا)، میثم دورقی، عزت‎الله پورقاز، فرشاد سالاروند (۶۹- علی‌اصغر عاشوری)، مهدی مومنی (۳+۹۰- دیوید ساکونی)، حسن بیت‎سعید و رحیم زهیوی
سرمربی: سیروس پورموسوی
استقلال تهران:  مهدی رحمتی، وریا غفوری، هرایر مگویان (۸۱- میثم مجیدی)، محمد حسین کنعانی‎زادگان، رابسون جانواریو، فرشید باقری (۶۲- علی قربانی)، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی (۸۸- فرشید اسماعیلی)، خسرو حیدری، جابر انصاری و کاوه رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان
شرح گل‌ها
۱-۰ (استقلال خوزستان): پس از اینکه شوت محکم میثم دورقی توسط مهدی رحمتی به‌صورت ناقص دفع شد، توپ برگشتی را حسن‌بیت‌سعید مهاجم گلزن استقلال خوزستان روانه دروازه تیم میهمان کرد که توپ پس از برخورد به بدن کنعانی‌زادگان از بالای دستان رحمتی عبور کرد و به درون دروازه چرخید تا شادی به اردوی میزبان بیاید.
۱-۱ (استقلال تهران): ارسال خسرو حیدری از جناح راست با ضربه سر محکم کاوه رضایی همراه شد تا گل تساوی استقلال تهران رقم بخورد.
۲-۱ (استقلال خوزستان): حسن بیت‌سعید یک بار دیگر از توپ برگشت شده تویسط مهدی رحمتی استفاده کرد و این بار پس از اینکه رحمتی ضربه مهدی مومنی را برگشت داد، با شوت زمینی دروازه استقلال تهران را گشود تا دومین بازیکن دوگله‌ی استقلال خوزستان در فصل جدید باشد.
در حاشیه
  *  امین حاج‌محمدی و یعقوب کریمی دو بازیکن استقلال از روی سکوها بازی را تماشا می‌کردند.
*  گودرز داودی دروازه‎بان استقلال خوزستان در لیست ۱۸ نفره تیمش قرار نداشت و بازی را از جایگاه تماشا کرد.
* دردقیقه ۲۵ بازی و بعد از گل استقلال خوزستان تور دروازه‌ استقلال تهران دچار مشکل شد که این موضوع توسط مسئولان برگزاری بازی مرتفع گردید.
 *  وقتی دروازه مهدی رحمتی باز شد تماشاگران استقلال خوزستان یکصدا علیه او و منصوریان شعار دادند.
*  منصوریان که جو ورزشگاه را علیه خود می‌دید در کنار خط آرام و قرار نداشت و بارها بر سر شاگردانش فریاد می‌کشید. عکس‌العمل‌های او در مواقعی که استقلال موقعیت از دست می‌داد، جالب توجه بود.
 *  در دقیقه ۲۵، بازی به‌خاطر گرمای شدید هوا متوقف شد و بازیکنان دو تیم استراحت کردند تا گلوی‌شان را تازه کنند.
*  در بین دو نیمه وقتی بازیکنان استقلال قصد بیرون رفتن از زمین را داشتند منصوریان سمت بختیار رحمانی رفت و با او به صحبت پرداخت. بعد از بختیار نوبت به کاوه رضایی رسید که منصوریان سمت او رفته و با این بازیکن هم به صحبت بپردازد.
*  داور مسابقه در دقیقه ۷۰ برای دومین بار دستور وقفه خنک کردن بازیکنان را صادر کرد و بازی برای سه دقیقه دچار توقف شد.
 * هواداران خوزستانی پس از شکست استقلال تهران دست به شادمانی و پایکوبی زدند.
 *  تیم استقلال خوزستان با این پیروزی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.