یک استاد دانشگاه سرمربی استقلال اهواز شد/ برای صعود آمده ام

عصر جنوب – asrejonoob.ir: سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: آینده تیم استقلال اهواز را روشن می‌بینم و اگر به صعود به لیگ برتر فکرنمی‌کردم به این تیم نمی‌آمدم.
محمدسجادیان اظهارداشت: لطف خدا و توجه مسئولین از جمله آقای یعقوبی نژاد به نیروهای بومی سبب شد مسولیت کارهای فنی و سرمربی گری استقلال اهواز را به عهده بگیرم.

وی افزود: ابتدا مسولین تیم در چند جلسه با من صحبت‌هایی کردند و از آنجایی که در چندسال اخیر با این تیم در رده‌های مختلف کار کردم و شناخت دوطرفه از یکدیگر داشتیم نهایتا مسئولان استقلال اهواز به کادربومی اعتماد کردند که امیدوارم جواب محبت‌های آنان را بدهم.

سرمربی جوان استقلال اهواز گفت: امسال در تیم فوتبال استقلال اهواز چندهدف و برنامه را دنبال می‌کنیم؛ یکی از اهدافمان معرفی جوانان مستعد فوتبال استان خوزستان به فوتبال کشور است و می‌خواهیم راه نیم فصل دوم استقلال اهواز در لیگ برتر را ادامه دهیم و بعد از مدت‌ها هواداران پرشور استقلال را به ورزشگاه بکشانیم چراکه این تیم متعلق به همه مرم استان است.

وی در ادامه افزود: صددرصد به صعود امیدوار هستیم و اگرمی‌دانستم شانسی برای صعود به لیگ برتر نداریم مسولیت تقبل نمی‌کردم البته صعوداستقلال اهوازخیلی مهم است و عوامل مختلفی در این راه جود دارد که همه باید در این مهم دست به دست هم دهیم و تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

سجادیان با اشاره به همکاران جدیدش نیز گفت: آقای عیدی وندبه عنوان مربی بدنساز تیم معرفی شد و مسلم زنگنه نیز به عنوان مربی دروازبانان؛ همچنین رحیم حلفی به عنوان دستیار سرمربی منصوب شد و قرار است دو نفر دیگر نیز به باشگاه معرفی کنیم تا به کادرفنی اضافه شوند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.