استاندار: هیچ جوابی برای محرومیت منطقه ملاشیه نداریم/ همه ما مقصریم

عصر جنوب – asrejonoob.ir: استاندار خوزستان در دیدار عیدانه با اهالی منطقه محروم ملاشیه، با اذعان به کم کاری مسئولان استانی و شهری نسبت به رفع محرومیت این منطقه حاشیه ای و اهمال آن گفت: هیچ جوابی برای اهالی ملاشیه درباره محرومیت منطقه شان نداریم. در برابر وضعیت ملاشیه همه ما مقصریم.

به گزارش عصر جنوب؛ «غلامرضا شریعتی» در این دیدار که پس از نماز عید و در منزل شیخ عقیل صیاحی شورایار کوی ملاشیه برگزار شد، گفت: هفته آینده ضمن بازدید میدانی، جلسه ای با حضور براتی مدیرکل آبفا و مدیران مربوطه در ملاشیه برگزار خواهیم کرد و امیدوارم منتج به نتیجه باشد.

«علی ساری» نماینده اهواز در مجلس نیز در این دیدار از پیگیری مشکلات و عقب ماندگی های منطقه محروم و کم برخوردار ملاشیه خبر داد و گفت: در برابر حجم فراوان مشکلات و معضلات ملاشیه که از ابتدایی ترین امکانات زندگی محروم هستند، احساس شرمندگی می کنم.

بنا براین گزارش، اهالی ملاشیه در این دیدار از ادامه دار بودن بحران قطعی آب و معضل سیستم فاضلاب و دیگر مشکلات عمرانی، فرهنگی، امنیتی، طرح جامع شهری اهواز، اسناد جهت منازل کوی ملاشیه، و معضل بزرگ اشتغال و بیکاری جوانان ملاشیه انتقاد کردند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.