جدایی ۳ بازیکن از تیم فولاد خوزستان قطعی شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: در فصل نقل و انتقالات تاکنون جدایی سه بازیکن از تیم فولاد خوزستان قطعی شده است.

علیرضا سلیمی دروازه بان ۳۳ ساله تیم فولاد خوزستان که یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشت، پس از برگزاری چند جلسه با مسئولان باشگاه فولاد، در نهایت به صورت توافقی از این تیم جدا شد. این دروازه‌بان در فهرست بازیکنان موردنظر نعیم سعداوی برای فصل جدید قرار نگرفته بود و در نهایت از فولاد خوزستان جدا شد.

علیرضا سلیمی در دوره سرمربیگری مجید جلالی به فولاد خوزستان پیوست و مدت شش سال در این تیم حضور داشت. گفته می شود مسئولان تیم فولاد خوزستان با سه دروازه بان داخلی و خارجی وارد مذاکره شده اند و قرار است که تا بعد از خاتمه اردوی بروجرد با یکی از این سه دروازه بان قرارداد رسمی منعقد کنند.

همچنین مهدی بدرلو بازیکن خط میانی تیم فولاد خوزستان که قراردادش با این تیم پایان یافته بود، دیروز با انتشار پیامی از هواداران فولاد خداحافظی کرد و در چند سال اخیر حضور نسبتا موفقی در تیم فولاد داشت.

از سوی دیگر امین جهان‌کهن نیز خبر جدایی‌اش از فولاد را اعلام کرد. این بازیکن خط میانی تیم فولاد خوزستان که پیش از این سهمیه بازیکن زیر ۲۳ سال محسوب می‌شد، در فصل جدید دارای شرایط سنی بازیکنان بزرگسال شده و به دلیل محدودیت در لیست بازیکنان بزرگسال تیم فولاد از این تیم جدا شد تا در تیم دیگری به فوتبال بپردازد.

امین جهان‌کهن در نیم‌فصل دوم لیگ پانزدهم به فولاد خوزستان پیوست و در بازی دور برگشت تراکتورسازی و فولاد به مدت ۱۳ دقیقه در ترکیب فولاد بازی کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.