نوجوانان فولاد قهرمان لیگ برتر کشور شدند + عکس

عصر جنوب – asrejonoob.ir:  تیم فوتبال نوجوانان فولاد خوزستان با برتری پرگل برابر تیم پدیده ساری، ضمن دفاع از عنوان قهرمانی خود به سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر باشگاه‎های کشور دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، مرحله نهایی این رقابت‎ها، از روز یکشنبه (۲۹ فروردین‎ماه) به مدت پنج روز به میزبانی ورزشگاه صنایع فولاد اهواز برگزار شد.

این مرحله از مسابقات با شرکت تیم‎های فولادخوزستان، مقاومت تهران، ملوان بندرانزلی و پدیده ساری برگزار شد.

در بازی نخست روز پایانی، تیم‎های ملوان بندر انزلی و مقاومت تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم تهرانی به پایان رسید.

اما در بازی دوم تیم نوجوانان فولاد خوزستان که به دنبال قهرمانی مجدد در لیگ برتر بود، رو در روی تیم پدیده ساری قرار گرفت و این تیم را با شش گل در هم کوبید تا سرخ‎پوشان اهوازی با کسب هفت امتیاز از سه مسابقه مرحله نهایی، ضمن دفاع از عنوان قهرمانی خود برای سومین سال پیاپی، قهرمان این مسابقات شوند.

pho

برای شاگردان موسی سواری، در این دیدار حسن مفتی‎عریض و سیدرضا موسویان (هرکدام ۲ گل) و علی رستمی و محسن پایا (هرکدام یک گل) به ثمر رساندند.

بعد از تیم امید فولاد خوزستان که با اقتدار عنوان قهرمانی فصل ۹۵ – ۹۴ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور را به دست آورد، این بار نوبت تیم نوجوانان فولاد خوزستان بود تا بار دیگر برای فوتبال استان افتخار آفرینی کند.

علاوه بر قهرمانی این دو تیم، نونهالان فولاد خوزستان نیز شانس خود را برای کسب قهرمانی امتحان خواهد کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.