کمپین اهدای خون خوزستان شروع به فعالیت کرد + عکس

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: ضیافت اهدای خون “کمپین اهدای خون خوزستان” با شعار من یک اهدای کننده ی خون خوزستانی هستم، توسط جوانان خوزستانی پنجشنبه ۱ بهمن ماه در پایگاه مرکزی انتقال خون اهواز برگزار شد.

گروه خیریه یار فرشتگان با همکاری نهضت درختکاری و نگهداری شوش متولی این فعالیت انسان دوستانه اولین کمپین انتقال خون جنوب کشور بودند.

عبدالهادی خنیفر کاپیتان تیم استقلال خوزستان در این برنامه شور و انگیزه ی خاصی به اهدا کنندگان بخشید. وی با شعار من یک اهدا کننده خون خوزستانی هستم از هم استانی هایش دعوت کرد که خون اهدا کنند.

سخنگوی کمپین انتقال خون خوزستان در این آئین بیان داشت: این گروه در تلاش است تا توجه تمام اقشار خوزستان را به ضرورت اهدای خون جلب نماید.

وی با اشاره به این نکته به آمار اهدای خون در فصل زمستان همیشه نسبت به سایر فصول کمتر بوده، خواسته اند تا با کمک هم استانی ها این مساله را با برگزاری چندین اهدای خون دیگر در سایر شهرهای خوزستان کمرنگ تر کنند. عموری، روابط عمومی این پایگاه ضمن دعوت هم استانی هایش به اهدای خون، بیان داشت هیچ نگرانی برای تامین فرآورده های خونی وجود نداشته و تمام نیاز بیمارستان ها همیشه پاسخ داده می شود.

IMG_7919

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.