آتش سوزی گستره در کمپلو اهواز/ چهار آتش نشان مصدوم شدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز گفت: پس از پنج ساعت از آغاز آتش سوزی در یک انبار کالا در منطقه کمپلو اهواز این حریق هنوز به طور کامل مهار نشده و چهار مامور آتش نشانی در این حادثه مصدوم شده اند.

«مقصود حق شناس» جمعه شب در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه آتش سوزی در انبار کالا از ساعت ۱۶ و ۱۶ دقیقه روز جمعه آغاز شده است، اظهار کرد: در حین انجام عملیات اطفای حریق دو مامور آتش نشانی به علت سقوط از ارتفاع و دو مامور نیز به علت استنشاق گازهای سمی دچار آسیب شدند که نیروهای اورژانس آنها را از محل حادثه خارج کردند.
وی توضیح داد: ماموران آتش نشانی در پی تماس به محل حادثه که در خیابان انقلاب اهواز قرار دارد، اعزام و یک دقیقه پس از تماس در محل حاضر شدند اما به دلیل شدت حادثه علاوه بر ۱۷ خودروی آتش نشانی اهواز، شرکت های فولاد، مناطق نفتخیز و نفت و گاز کارون نیز در عملیات اطفای حریق همکاری کردند.
مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز که خود نیز از مصدومان این حادثه بود، افزود: ماموران آتش نشانی یک زن را که در انبار گرفتار شده بود به سلامت نجات دادند.
حق شناس اظهار کرد: در زمان ورود ماموران به محل، شعله های حریق بسیار گسترده و دود شدید از چند کیلومتری مشاهده می شد.
وسعت انبار، نوع چیدمان و قرار گرفتن کالاها همچنین محل انبار در یک سوله و جهت وزش باد باعث شده بود آتش به سرعت به نقاط دیگر سرایت و کار را برای آتش نشانان دشوار کند.
به گفته وی، متاسفانه حضور تعداد زیادی از شهروندان که برای تماشای حادثه آمده بودند، سرعت ورود خودروهای امدادی و اورژانس را با کندی مواجه کرد.
وی خاطرنشان کرد: شعله های اصلی آتش خاموش شده و آتش نشان ها در حال خاموش کردن باقیمانده آتش در نقاط کور و غیرقابل دسترس هستند.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.