استقلال اهواز باز هم باخت/ تماشاگران شعار دادند؛ قلعه نوئی دست به دامن مقتدایی شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دیدار تیم‌های استقلال اهواز و تراکتورسازی در هفته پانزدهم لیگ برتر با حساب ۲ بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید تا به این ترتیب استقلال اهواز در قعر جدول رده‌بندی باقی بماند.

در پایان مسابقه تماشاگران استقلال اهواز که نتایج این تیم ناراحت هستند، علیه ملکی مالک این باشگاه شعار دادند و شفیع‌زاده را تشویق کردند.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی با استقلال اهواز اظهار کرد: از استاندار محترم خوزستان می‌خواهم فکری به حال استقلال‌اهواز کند. استاندار خوزستان فردی بزرگ، ورزشکار و ورزش‌دوست است.

وی ادامه داد: خود من یک سال مسوولیت تیم استقلال اهواز را برعهده داشتم و این تیم یک تیم مردمی است. خیلی از بودجه‌های این مملکت از استان خوزستان تامین می‌شود. استقلال‌اهواز یک تیم ریشه‌دار، مردمی و با قدمت است و باید فکری به حال آن شود. خیلی از بزرگان فوتبال ما از این تیم به فوتبال کشور آمده‌اند و بسیاری از ریش‌سفیدان از این تیم خاطره دارند و جوانان هم به استقلال‌اهواز علاقه‌مند هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: میلیاردها تومان هزینه می‌کنیم تا از آسیب‌ها جلوگیری کنیم. حال آنکه استقلا‌ل‌اهواز می تواند از آسیب‌ها جلوگیری کند. سال اول مربیگری من در خوزستان بوده و این تیم را دوست دارم و از آن خاطرات خوبی هم دارم. آقای هیبدی و شفیع‌زاده و دوستان فعلی در این باشگاه زحمت می‌کشند و باید بگویم که واقعا از شرایط این تیم ناراحت هستم. حنطه، تهامی و بازیکنان استقلال‌اهواز ریاضت می‌کشند.

وی در ادامه درباره بازی با استقلال‌اهواز گفت: از نتیجه راضی هستم اما از بازی خیر. آنچه مدنظر من است، شاید در این بازی ندیدیم. بازیکنان ما زحمت کشیدند ولی خوب بازی کردن با زحمت کشیدن بسیار فرق دارد. ما باید بتوانیم از تعطیلات نیم فصل نهایت استفاده را ببریم تا به تراکتورسازی مدنظر برسیم.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.