مرگ خاموش زوج اهوازی/ ریزش ساختمان نیم پلاک

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مرگ زن و مرد اهوازی به علت استنشاق گاز منوکسیدکربن خبر داد.

به نقل از آتش نشانی اهواز، امیرنجفی اظهار کرد: روز چهارشنبه ساعت ۱۵ و ۱۸ دقیقه دقیقه با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اهواز، از آتش نشانان برای باز کردن در منزلی تقاضای کمک شد.
وی افزود: آتش نشانان پس از ورود به محل با حضور عوامل پلیس با استفاده از تجهیزات تخصصی اقدام به بازکردن در منزل و ورود به آن کردند که متاسفانه مشاهده شد مرد و زنی حدودا ۲۵ و۳۰ ساله بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن متساعد شده، فوت کرده اند.
نجفی عنوان کرد: آتش نشانان پس از مراحل قانونی با حضور عوامل دست اندرکار، اجساد را به آمبولانس منتقل کردند. علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در دست بررسی است.
ریزش ساختمان نیم پلاک
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز همچنین به حادثه دیگری اشاره کرد و گفت: روز گذشته ساعت ۱۵ و ۴۱ دقیقه با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اهواز، خبر ریزش ساختمان در حال احداث واقع در کیان آباد داده شد.
نجفی افزود: آنشانان دو دقیقه بعد در محل حضور داشتند و مشاهده کردند ساکنان اقدام به احداث نیم پلاکی در طبقه فوقانی کرده که ساختمان مذکور ریزش کرده و دو  نفر در زیر آوار محبوس شده اند.
وی توضیح داد: آتش نشانان بلادرنگ با ایمن سازی محل، اقدام به آواربرداری کرده و موفق شدند در کوتاهترین زمان ممکن افراد محبوس شده را زنده نجات و برای درمان به اورژانس انتقال دهند.
نجفی گفت: در این عملیات آواربرداری و نجات، چهار دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفا حریق حضور داشتند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.