استقلال اهواز پول سفر و اقامت در هتل را هم ندارد!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: باشگاه استقلال اهواز شرایط بسیار خاص و عجیبی دارد که هر روز مشکلات این تیم بیشتر شده و وضعیتی نامناسب پیدا می‌کند.

باشگاه استقلال اهواز پس از سقوط به لیگ دسته اول وضعیت نامناسبش ادامه پیدا کرد و کار تا جایی پیش رفت که آبی‌پوشان اهواز که روزی مدعی قهرمانی در لیگ برتر بودند به دسته ۲ سقوط کردند.

این تیم آنقدر مشکلات داشت که هیچ کسی فکر حضور آن تیم در لیگ برتر را نمی‌کرد، تا اینکه باشگاه فولاد نوین به لیگ برتر صعود کرد. فولادنوین به دلیل حضور باشگاه فولاد خوزستان و اینکه از یک منبع مالی با این باشگاه تغذیه می‌شد به طور قانونی اجازه حضور در لیگ برتر را پیدا نکرد.

به همین خاطر مسئولان استقلال اهواز امتیاز این تیم را خریدند و پا به لیگ برتر گذاشتند. از همان شروع لیگ برتر مشکلات استقلال اهواز آغاز شد و این تیم به دلیل نداشتن پشتوانه مالی هر روز وضعیت بدتری پیدا کرد.

در نهایت کار تا جایی پیش رفت که بسیاری از بازیکنان این تیم باشگاه را ترک کردند و هر روز خبری مبنی بر غیبت بازیکنان در تمرینات به دلیل مشکلات مالی منتشر می‌شد.

این وضعیت تا جایی ادامه پیدا کرده که باشگاه استقلال اهواز توان تامین هتل یک روز قبل از برگزاری بازی را ندارد. تعدادی از بازیکنان این تیم قبل از بازی با فولاد وقتی به هتل مراجعه کردند با شرایطی مواجه شدند که هتلی برایشان در نظر گرفته نشده بود. به همین خاطر مسئولان باشگاه از آنها خواستند به منازل‌شان بروند و روز بازی به جمع سایرین اضافه شوند.

محمداسماعیل نظری در گفت‌وگو با فارس این خبر را که او به همراه کلاه‌کج، آشوبی و چند تن دیگر از نفرات به هتل نرفته‌اند را تائید کرد.

پیش از این رئیس هیأت فوتبال خوزستان از عدم توانایی باشگاه استقلال اهواز برای حضور در لیگ برتر و ادامه حیات خود تا پایان مسابقات ابراز نگرانی کرده بود که با این شرایط به نظر می‌رسد این وضعیت در حال رقم زدن است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.