ضعیف ترین فولاد تاریخ لبه پرتگاه

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: پس از شکست چند روزگذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان و همچنین نتایج ضعیفی که در ۱۲ هفته لیگ برتر اتفاق افتاده است نابسامانی هایی در این باشگاه رخ داده است .

بعد از شکست چند روزگذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل تیم استقلال تهران که با پیروزی دو بر صفر آبی ها به پایان و همچنین نتایج ضعیفی که در ۱۲ هفته لیگ برتر با سرمربی گری اسکوچیچ پیش آمد ،در ادامه فولادی ها را صاحب رکورد جدیدی برای شکست‌های متوالی که از هفته‌های پنجم تا نهم باکسب خط حمله ضعیف لیگ و پیروز نشدن همراه کرده بود، سرانجام صبر هواداران خون گرم خوزستانی را لبریز کرد و باعث واکنشی شد که هواداران ناراضی این تیم با شکاندن صندلی و شیشه های ورزشگاه اعتراض خود را نشان بدهند .

در ادامه همین حاشیه ها کارشناسان خوزستانی اسکوچیچ را عامل این مشکلات نیز دانستند و وضعیت قرمز در فولاد نیز اعلام کردند.

با توجه به مصاحبه های دیگر مربی فولادی ها ،کوروش بختیاری زاده که انجام شده بود،ظاهرا دوبار در هفته گذشته اسکوچیچ حاضر به استعفا شده است اما مسولان باشگاه با آن مورد موافقتی نکردند .وبا واکنش مدیرعامل فولادخوزستان همرا ه شد وصحت آن را نپذیرفت و اعلام کرد اما اگر استعفا یی به دستمان برسد از آن استقبال می کنیم.

باتوجه به هماهنگی های صورت گرفته و گفتگو با حسن زاده رییس کمیته انضباطی ، در نهایت حکم اتفاقات پیش آمده دربازی دو تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان صادر شد و این حکم در ساعات دیگر نیز در سایت فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.