مدیر جدید شهر جدید رامین معارفه شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: طی مراسمی، سامان اسدی به‌عنوان مدیرعامل شرکت شهر جدید رامین خوزستان معرفی و از خدمات شاپور رستمی قدردانی شد.

مدیرعامل سابق شرکت شهر جدید رامین پیش از ظهر امروز در این مراسم اظهار کرد: در ۶ ماه اخیر، حمایت‌های بسیار خوبی از سوی مسئولان کشوری و استان انجام از این شرکت شد.

شاپور رستمی عنوان کرد: در این مدت واقعاً فضای شهر، عمرانی شده بود و توانستیم تا با استفاده از منابع شهر و اعتبارات عمرانی استان، کارهای خوبی را انجام دهیم.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل‌توجهی از پرونده‌های فروش اقساطی را به بانک‌ها معرفی کردیم. همچنین میزان فروش املاک در ۶ ماه اخیر نسبت به سال‌های گذشته حدوداً سه برابر شده بود.

رستمی بیان کرد: یک اتفاق بسیار خوب نیز در این مدت روی داد و با اطلاع رسانی‌های مثبتی که انجام شد، توانستیم برای اولین بار در شهر جدید رامین، قیمت‌ها را ثابت نگه‌داریم. در واقع با ۱۵ میلیون آورده متقاضیان در فاز اول و ۳۰ میلیون تومان وام در فاز دوم، قیمت مسکن در این شهر را ثابت نگه داشتیم.

مدیرعامل سابق شرکت شهر جدید رامین گفت: تمام واحدهایی که در آن پیمانکاران مشغول به کار بودند هم‌اکنون آماده تحویل هستند.

رستمی بیان کرد: اعتقاد قلبی دارم که شهر جدید رامین با توجه به مکان‌یابی بسیار خوب و پتانسیلی که دارد می‌تواند یکی از بهترین شهرهای استان و یا حتی کشور شود.

وی تصریح کرد: اعلام کرده بودیم که این شهر باید به‌عنوان یک نگین سبز در استان بدرخشید و در حال حاضر با توجه به درختکاری‌های خوب و سیاست در نظر گرفته‌شده، قطعاً این وعده محقق خواهد شد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.