حنطه از استقلال اهواز جدا شد؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: بحث جدایی حنطه از استقلال اهواز شایعه است و او برای دیدار با خانواده خود به مشهد رفته است.

کارون یعقوبی در مورد وضعیت تیم فوتبال استقلال اهواز، گفت: وضعیت تیم خوب است و بازیکنان با قدرت کار خود را برای شروع مسابقات دنبال می‌کنند.

وی در مورد اینکه بحث کنار گذاشتن علی حنطه از استقلال اهواز مطرح شده و رفتن او به مشهد هم به این شایعه قوت بخشیده است، تصریح کرد: نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا در می‌آید. اصلا چنین بحثی وجود ندارد. حنطه هر ۲ هفته یکبار برای دیدار با خانواده‌اش به مشهد می‌رود و این مسئله خاصی نیست.

وی در مورد اینکه برای کارت مربیگیری درجه B حنطه چه فکری کردند، اظهار داشت: نمی‌توانیم به یکباره کارت این مربی را A کنیم. برای او فعلا کارت مربیگری گرفتیم اما کارهای سرمربی را انجام می‌دهد.

یعقوبی در مورد اینکه آیا در کادرفنی استقلال اهواز فردی حضور دارد که کارت مربیگری درجه A داشته باشد اظهار داشت: بله ابراهیم تهامی کارت درجه A دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در مورد وضعیت عادل کلا‌ه‌کج و سعید سالارزاده که در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنند، خاطرنشان کرد:‌ کلاه‌کج درخواست رضایت‌نامه کرده است. بازیکنی که دلش با تیم نیست را حفظ نمی‌کنیم به همین خاطر گفتیم مشکلی نیست و رضایت‌نامه او را می‌دهیم. سعید سالارزاده هم مثل حسینی مدتی است که در تمرینات حضور ندارد.

یعقوبی در پاسخ به این سوال که چند هفته یکبار تعدادی از بازیکنان این تیم تمرینات را ترک می‌کنند و بعد از محمد غلامی و سعید قزل‌گچی حالا نوبت به کلاه‌کج و سالارزاده رسیده است، عنوان کرد: متاسفانه مبنای کار بد گذاشته شده است و در ابتدای کار ما حضور نداشتیم و این اتفاقات افتاده است.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.