اعضای ستاد انتخابات شهرستان اهواز انتخاب شدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار اهواز از انتخاب اعضای ستاد انتخابات این شهرستان خبر داد و گفت: از اول آذر به طور رسمی وارد فرآیند انتخابات در شهرستان اهواز می شویم.

اسماعیل ارزانی بیرگانی در نخستین جلسه ستاد انتخابات این شهرستان، اظهار کرد: انتخابات موضوعی دقیق و بسیار جدی است و وقوع هرگونه اشتباه ناچیز از سوی برگزارکنندگان غیرقابل اغماض است.

وی بر بی طرفی فرمانداری و اعضای ستاد انتخابات این شهرستان تاکید و ادامه داد:هر یک از اعضای این ستاد توجیه شده اند که در صورت بوجود آمدن هرگونه شائبه ای که شخص یا اعضای کمیته هایشان ایجاد کنند با برخورد شدید و بدون تعلل روبه رو خواهند شد.

در این جلسه در احکام جداگانه ای رئیس و اعضای ستاد انتخابات شهرستان اهواز به منظور برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شدند.

علی مظفری، معاون سیاسی و اجتماعی به عنوان رئیس ستاد انتخابات این شهرستان، هدایت اله زارع زاده، معاون عمرانی فرمانداری اهواز به عنوان عضو و رئیس کمیته فن آوری اطلاعات، عبدالحمید فخاری مقدم، معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری اهواز به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، افشین القاسی، مدیر حوزه فرماندار اهواز به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات، سید محمد موسوی، مدیر حراست فرمانداری اهواز به عنوان عضو و رئیس کمیته امنیت و استعلامات، سید ولی اله موسوی رئیس اداره سیاسی فرمانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی، هومن حاجتی رئیس اداره امور اجتماعی فرمانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته آموزش و محمدرضا خالقی زاده مدیر روابط عمومی فرمانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز منصوب شدند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان اسفند امسال برگزار می شود.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.