سرپرست فولاد: نمی‌توانیم اسکوچیچ را وادار به استعفا کنیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برخی از هواداران با تجمع در فرودگاه اهواز خواهان استعفای اسکوچیچ شده بودند اما باشگاه فولاد به هیچ عنوان حرکت این گروه از هواداران را تایید نمی‌کند و هیچ‌گاه هم نمی‌تواند سرمربی تیم را وادار به استعفا کند.
علیرضا کاهکش در خصوص اتفاقاتی که در زمان ورود تیم فولاد به فرودگاه اهواز رخ داد، اظهار داشت: چهارشنبه شب پس از بازی با استقلال تهران به اهواز برگشتیم که به یکباره در فرودگاه اهواز دیدیم برخی از هواداران تیم فولاد تجمع کرده‌اند و خواستار استعفای اسکوچیچ هستند. آنها همچنین می‌خواستند با وی درگیر شوند که با وساطت برخی از مدیران اجرایی باشگاه این موضوع ختم به خیر شد. امیدوارم در آینده دوباره شاهد این موضوع نباشیم.
وی در خصوص درخواست هواداران گفت: همانطور که گفتم آنها خواهان استعفای اسکوچیچ بودند. ضمن اینکه اعتراض داشتند که با توجه به عملکرد و نتایج تیم، چرا این مربی از برخی بازیکنان استفاده نمی‌کند یا چرا برخی از بازیکنانی را جذب کرده که قبل از آمدن به فولاد مدت زیادی بود که بازی نکرده‌ بودند.
سرپرست تیم فولاد تصریح کرد: باشگاه فولاد به هیچ عنوان حرکت این گروه از هواداران را تایید نمی‌کند و هیچگاه هم نمی‌تواند سرمربی تیم را وادار به استعفا کند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.