سارقان آرایشگاه‌های زنانه دستگیر شدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: سارقان آرایشگاه های زنان اهواز با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ سید محمد صالحی پیش ظهر امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در هفته گذشته، چندین فقره سرقت از آرایشگاه های زنانه را در شهرهای خوزستان داشتیم و با توجه به اهمیت موضوع این مسئله در دستور کار جدی مأموران نیروی انتظامی خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اطلاع رسانی به موقع مالباخته و همکاری شهروندان، بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی استان وارد عمل شده و با توجه به اشرافیت خوب پلیس و حضور در صحنه، عرصه را بر مجرمان تنگ کرده و آنها چاره ای به جز فرار نداشتند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد:‌ خودروی مجرمان در محل حادثه رها شده و در قسمت حاشیه شهر متواری شدند که از خودروی به جا مانده مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.

صالحی بیان کرد:‌ مأموران آگاهی با انجام گسترده کارهای اطلاعاتی و با بهره گیری از روش های علمی و فنی، سرکرده این باند را در یکی از استان های کشور به صورت غافلگیرانه با همراه داشتن یک عدد اسلحه کلت کمری و مقادیری طلاجات مسروقه دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: به طور همزمان دیگر همدستان (سه نفر) این فرد در یکی از شهرستان های استان در انجام عملیات منسجم پلیسی، دستگیر شدند. در بازرسی از محل اختفا این مجرمان مقادیر قابل توجهی طلاجات مسروقه، دو قبضه اسلحه شکاری و جنگی، مبلغ ۱۰میلیون تومان وجوه مسروقه، دو دستگاه خودرو، تعداد زیادی گوشی های تلفن همراه و سیم کارت، مقادیر قابل توجهی فشنگ جنگی و شکاری از مخفیگاه مجرمان کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان یادآور شد:‌ در بازجویی های فنی و تخصصی که از مجرمان انجام شد، آنها به جرم خود اعتراف کردند.

وی بیان کرد: پلیس خوزستان با حمایت دستگاه قضایی با همه مجرمان، تبهکاران و سارقان که به جان و مال مردم تعرض کنند با قاطعیت هرچه تمامتر برخورد خواهد کرد.

صالحی تأکید کرد:‌ به صنف آرایشگران توصیه می کنم که حتما از دوربین های مداربسته، درهای ایمن و آیفون های تصویری استفاده کرده و در طول روز نیز درهای ورودی را باز نگذارند.

وی اظهار کرد: سرقت از آرایشگاه های ماهشهر، خرمشهر و اهواز بوده و چهار سرقت انجام شده ولی پنجمین سرقت این باند ناکام مانده است.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: هیچ آزار و اذیتی صورت نگرفته و تنها سرقت انجام شده است. اخباری که باعث تشویش اذهان عمومی شده نیز تکذیب شده و باز تأکید می شود تا همه مردم بدانند هیچ آزار و اذیتی صورت نگرفته است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.