مدیرعامل فولاد: بیاید من را بزنید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در این لحظه مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با حالت عصبانیت و ناراحتی بلند شد و با فریاد می‌گفت: «چه جوابی باید بدهم؟ بیایید من را بزنید! من باید چه کنم؟

به گزارش دانا؛ بعد از باخت فولاد خوزستان مقابل تراکتورسازی، اعتراض هواداران فولاد خوزستان آنقدر شدید شد که نیروی انتظامی مجبور به دخالت شد تا جو آرام شود. در آن روز، علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که حرفی برای گفتن نداشت، علت نگه داشتن دراگان اسکوچیچ را نوع قراردادی دانست که مدیران قبلی بستند. در واقع او تقصیرها را گردن سیف‌ا… دهکردی مدیرعامل سابق باشگاه و اعضای سابق هیات مدیره انداخت اما با این حرف‌ها هم هواداران کوتاه نیامدند و به اعتراض‌های خود ادامه دادند تا اینکه سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به هواداران پیغام داد که به اعتراض‌هایشان پایان بدهند تا با مدیران این باشگاه صحبت کند.

حسینی هم طبق وعده‌ای که به هواداران معترض داد، با دعوت از مدیران کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان، تعدادی از هواداران باسابقه این تیم و البته علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در دفتر ملاقات‌های مردمی‌اش واقع در خیابان سقراط امانیه، به دنبال حل مشکل بود.

در این جلسه همانطور که انتظار می‌رفت همه حاضر بودند. اژدری‌زاده هم به همراه سرهنگ سیداحمد پورهاشمی مسئول امنیت باشگاه آمده بود تا در صحبت‌های معترضان را بشنود. در ابتدا، سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت که با هیات مدیره باشگاه جلسه‌ای ۳ ساعته داشت که مثبت بود: «من با هیات مدیره جلسه‌ای ۳ ساعته داشتم و باید بگویم آنها هم دلشان نمی‌خواهد تیم سقوط کند. هیات مدیره هم به دنبال بررسی نتایج ضعیف است تا راهکاری برای خروج از این بحران پیدا کنند. البته در مورد اسکوچیچ هم باید بگویم که ظاهرا قرارداد این مربی کمرشکن است و برای همین هم هزینه زیادی می‌خواهد تا او را اخراج کنند. به همین دلیل تا الان دست نگه داشتند.»

بعد از این صحبت‌ها، هواداران که از نتایج تیم خیلی ناراحت بودند، اعتراض‌های خود را بیان کردند. آنها خطاب به اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه گفتند: «چرا نتایج اینطور است؟ این چه وضعی است؟ تا کی می‌خواهی با این شرایط بمانی؟ چرا خودت را جلو می‌اندازی که به شما توهین شود؟ چرا از اسکوچیچ حمایت می‌کنی؟ و…»

مدیرعامل باشگاه فولاد هم در مقابل این صحبت‌ها فقط سکوت کرد که این سکوت باعث شد سیدشریف حسینی بگوید: «ما آمدیم مشکل را حل کنیم و جمع‌بندی داشته باشیم. حالا می‌شنویم صحبت‌های جناب آقای اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان را.»

اژدری‌زاده هم گفت حرفی ندارم. این مساله باعث تعجب نماینده مجلس شد اما حسینی این بار گفت که هواداران آمدند که با دست پر بروند. پس بهتر است که به سوالات آنها پاسخ بدهید.

در این لحظه مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با حالت عصبانیت و ناراحتی بلند شد و با فریاد می‌گفت: «چه جوابی باید بدهم؟ بیایید من را بزنید! من باید چه کنم؟ چرا این طور رفتار می‌کنید؟» این رفتار اژدری‌زاده باعث تعجب همه، مخصوصا نماینده مردم اهواز در مجلس شد. به صورتی که حسینی گفت: «چرا اینقدر کم طاقت هستید؟ ما در مجلس کلی حرف می‌خوریم و سکوت می‌کنیم. مثلا سر مساله برجام کلی حرف خوردیم اما اگر بخواهیم اینطور واکنش نشان دهیم که سنگ روی سنگ بند نمی‌آید. این چه رفتاری است؟» در این لحظه مدیرعامل فولاد خوزستان قلبش را گرفت و گفت: «قبلم درد می‌کند!» و در نهایت اتاق را ترک کرد و به اتاق دیگر رفت که این مساله باعث ناراحتی سیدشریف حسینی شد. جلسه هم بدون نتیجه ماند تا اینکه حسینی گفت که من به هیات مدیره راهکار دادم و چون عضو کمیسیون ورزشی مجلس هستم در جریان خیلی از امورات فوتبال قرار دارم. به همین دلیل یک سری راهکار دادم که قرار شد هیات مدیره آنها را انجام دهد.

حالا باید دید این راهکارها تا چه حد مشکل فولاد خوزستان را حل می‌کند و آیا منجر به تغییر و تحولات می‌شود یا نه؟

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.