فولاد قعرنشین ماند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکست سه بر صفر برابر ذوب آهن اصفهان همچنان در رتبه شانزدهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در هفته ششم لیگ برتر ساعت ۱۸:۴۵دقیقه عصر سه شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.
تماشاگران اهوازی به خاطر اتفاقات رخ داده در بازی با پرسپولیس و با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این دیدار حضور نداشتند.
قضاوت این دیدار را رضا کرمانشاهی با کمک فرزاد بهرامی و محمد راهی بر عهده داشت.
دراگان اسکوچیچ برای این دیدار، علی سلیمی ، امید خالدی(۶۲ مالکی)، لئوناردو مساریچ ، محمداهل شاخه، مهرداد جماعتی ، ساسان انصاری ، مهدی دغاغله(۴۵ حبیبی) ، ماتیاس چاگو ،اسماعیل شریفات ، حسین ابراهیمی و مهدی بدرلو را به میدان فرستاد.
در طرف مقابل نیز یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن، محمد رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، دانیال قنبری،دانیال اسماعیلی فر(۷۵ حسینی)، مهدی مهدی پور،اکبر صادقی، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده(محمدرضا عباسی ۸۰)، کاوه رضایی (۲۶ تبریزی)، هادی محمدی و علی حمام را مقابل فولاد خوزستان قرار داد.
شاگردان یحیی گل محمدی، مسابقه را هجومی تر از حریف اهوازی خود آغاز کردند به طوری که کاوه رضایی در دقیقه ۱۸ با دروازه بان فولاد تک به تک شد، اما قدر این موقعیت را ندانست و ضربه وی با بی دقتی به بیرون رفت.
در دقیقه ۲۸ سانتر بازیکن ذوب آهن از سمت راست به طور اتفاقی به هادی محمدی رسید و وی با یک ضربه سر ساده، دروازه فولاد را باز کرد و نخستین گل ذوبی ها را به ثمر رساند.
بازیکنان فولاد خوزستان با دریافت گل نخست، حملات خود را برای جبران نتیجه بیشتر کردند، اما سانتر احسان پهلوان در دقیقه ۳۶ از سمت راست، به پای مدافع فولاد برخورد کرد و وارد دروازه شد.
در ادامه نیمه نخست، تلاش بازیکنان فولاد برای جبران نتیجه یا کم کردن اختلاف گل، بی ثمر ماند و در نهایت شاگردان گل محمدی با نتیجه ۲ بر صفر نیمه نخست را به سود خود به پایان بردند.
فولاد خوزستان در نیمه دوم هجومی ظاهر شد و توپ و میدان را در اختیار داشت. فولادی ها تا پشت محوطه جریمه حریف خوب حرکت می کردند، اما در شلوغی محوطه جریمه، توپ را از دست می دادند و این ذوب آهن بود که با ضد حمله های سریع، روی دروازه فولاد موقعیت گل خلق می کرد.
این روال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۷۲ یکی از ضد حمله های ذوب آهن به ثمر نشست و مهرداد قنبری توپی که از سمت چپ روی دروازه فولاد سانتر و توسط مدافع این تیم به صورت ناقص دفع شد، با شوتی محکم به تور دروازه چسابند و گل سوم ذوب آهن را به ثمر رساند.
با دریافت گل سوم، فولادی ها بیش از پیش بر حملات خود افزودند، اما موقعیت های این تیم یکی پس از دیگری از دست رفت.
مساریچ، ماتیاس چاگو و اسماعیل شریفات بازیکنان فولاد خوزسان در این دیدار از داور کارت زرد دریافت کردند.
در دقیقه ۸۵، ذوبی ها باز هم روی ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شدند، اما مهاجم این تیم نتوانست در موقعیت تک به تک توپ را وارد دروازه کند.
در نهایت، تلاش بازیکنان فولاد برای جبران نتیجه شکست راه به جایی نبرد و این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی پایان یافت.
با این نتیجه، ذوب آهن ۱۰ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال خوزستان در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت و فولاد خوزستان نیز با همان سه امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.