تساوی استقلالی های خوزستان مقابل حریفان تبریزی و اصفهانی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان چهارشنبه شب درحالی برابر تیم استقلال اهواز متوقف شد که در دو هفته متوالی تیم های استقلال و پرسپولیس را شکست داده بود.

شاگردان یحیی گل محمدی که در هفته سوم تیم استقلال تهران را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داده و درهفته چهارم تیم پرسپولیس را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشتند و به نوعی غول کشی کردند، امروز نمایش مناسبی برابر تیم تازه راه یافته استقلال اهواز به لیگ برتر نداشتند و مقابل این تیم با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند.
تیم ذوب آهن با کسب یک امتیاز از این دیدار ۷ امتیازی شده و در رده پنجم قرار گرفت.
شاگردان سیاوش بختیاری زاده نیز با کسب یک امتیاز از این دیدار ۵ امتیازی شده و در رده سیزدهم جای گرفتند.
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، حجت حق وردی، ولید اسماعیل (مهرداد قنبری۶۰)، صائب محبی(دانیال اسماعیلی فر ۶۴)،مهدی مهدی پور، اکبر صادقی، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، مسعود حسن زاده(مهدی رجب زاده ۶۵) و کاوه رضایی امشب برای تیم ذوب آهن به میدان رفتند.
سیاوش بختیاری زاده نیز از پرویز کریمی، سعید سالارزاده،سعید قزلچی،طالب ریکانی، مبین میردورقی، حسین بهرامی، عادل کلاه کج، فرزاد آشوبی، محسن حمیدی(علی بیگدلی ۶۶)، میلاد پاک پرور(شاهین مجیدی۴۵) و محمدغلامی درترکیب تیم استقلال اهواز استفاده کرد.
مهدی سیدعلی قضاوت این دیدار را برعهده داشت و به پرویز کریمی بازیکن تیم استقلال اهواز کارت زرد نشان داد و او را جریمه کرد.

 

تساوی استقلال خوزستان با تراکتورسازی در لیگ برتر فوتبال
تیم استقلال خوزستان در ادامه برگزاری رقابت های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال عصر امروز(چهارشنبه) مقابل تیم تراکتورسازی تبریز در این شهر با نتیجه مساوی بدون گل به کار خود پایان داد.
شاگردان تونی اولیویرا که این فصل را خوب آغاز نکرده و تنها یک برد در کارنامه خود دارند، برای سومین بار به کسب تساوی مقابل حریف رضایت داده و به کسب یک امتیاز بسنده کنند.
در طرف مقابل، شاگردان عبدالله ویسی در خانه حریف نمایش خوبی داشته و توانستند رقیب نامدار خود که از تشویق هواداران خودی نیز بهره می برد را متوقف کرده و از این دیدار یک امتیاز کسب کنند.
تیم تراکتورسازی با کسب یک امتیاز این دیدار شش امتیازی شده و به رده هفتم صعود کرد، تیم استقلال اهواز نیز با یک امتیازی که از این دیدار کسب کرد ۱۰ امتیازی شد و همچنان در رده دوم باقی ماند.
در این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام تبریز در جریان بود، بازی کم افت و خیزی را از هردو تیم شاهد بودیم و اتفاق خاصی نیفتاد.
تونی اولیویرا تیمش را برای دیدار برابر استقلال خوزستان با ترکیب محمدرضا اخباری، کارلوس کاردوسو، میرهانی هاشمی، سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، سینا عشوری، ایان رمزی، اگوستو سزار، شاهین ثاقبی، مهرداد بایرامی و حمزه یونس به میدان فرستاد.
عبدالله ویسی نیز از فرناندو خسوس،محمد طیبی، عیسی کولی بالی، جلال عبدی ،عقیل شویعی کعبی، هادی خنیفر، میثم دورقی، حکیم نصاری، روح الله سیف اللهی، رحیم زهیوی و حسن بیت سعید استفاده کرد.
حمید حاج ملک قضاوت این دیدار را برعهده داشت و تورج عیوض محمدی و بابک عباسقلی کمک داور این دیدار بوند.
فریدون اصفهانیان ریاست کمیته داوران ناظر داوری این رقابت را بر عهده داشت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.