با مساعدت استانداری؛ «استادیوم تختی» میزبان بازی‌های استقلال اهواز خواهد بود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مشاور عالی باشگاه استقلال اهواز از برگزاری دیدار این تیم برابر سیاه جامگان مشهد در استادیوم تختی اهواز خبر داد.

پیمان کاظمی ​نژاد در گفتگو با پایگاه خبری ورزش خوزستان اظهار داشت: با توجه به دستور دکتر مقتدایی استاندار و دکتر خبیر معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، اقدامات لازم برای بهینه سازی نور ورزشگاه تختی اهواز انجام شده و این ورزشگاه میزبان بازی استقلال و سیاه جامگان می​شود.

مشاور عالی باشگاه استقلال اهواز در ادامه افزود: کمبود نور ورزشگاه تختی باعث شد تا بحث انتقال محل انجام بازی استقلال اهواز به ورزشگاه غدیر مطرح شود ولی خوشبختانه با مساعدت استانداری خوزستان و تلاش و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان مشکل نور این ورزشگاه برطرف شده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان که از هواداران قدیمی تیم استقلال اهواز است، توضیح داد: ورزشگاه تختی جایی است که خاطرات هواداران استقلال در آن رقم خورده و جمعیت طرفدار این تیم بارها درخواست کرده بودند که بازی های خانگی استقلال اهواز در این ورزشگاه انجام شود. ورزشگاه تختی در مرکز شهر قرار دارد و ایاب و ذهاب به آن برای فوتبالدوستان راحت تر است. از طرفی هم این ورزشگاه در مجاورت منطقه پرجمعیت لشکرآباد واقع شده و انتظار می​رود جمعیت خوبی در روز جمعه برای حمایت از استقلال به ورزشگاه بیایند.

پیمان کاظمی​ نژاد در خاتمه عنوان کرد: بعنوان فردی که نزدیک به سی سال در کنار استقلال اهواز بوده، از تماشاگران این تیم دعوت می​کنتم بعد از ظهر روز جمعه به ورزشگاه تختی بیایند و از تیم استقلال در اولین بازی خانگی حمایت کنند. حضور این هواداران باعث دلگرمی بازیکنان و مربیان و فراموشی مشکلات می​شود. امیدوارم حالا که استقلال اهواز پس از پنج سال به لیگ برتر بازگشته، روز خوبی برای این تیم در حضور تماشاگران رقم بخورد و بازیکنان بتوانند سه امتیاز شیرین به فوتبال خوزستان هدیه کنند.

بر این اساس؛ ورزشگاه تختی اهواز برای برگزاری دیدار روز جمعه دو تیم استقلال و سیاه‌جامگان مهیا خواهد شد.

به گزارش عصر جنوب؛ دیدار تیم‌های استقلال اهواز و سیاه‌جامگان مشهد ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه برگزار خواهد شد و قرار است که نماینده سازمان لیگ تا فردا از استادیوم تختی بازدید کرده و نظر نهایی را در رابطه با این ورزشگاه اعلام کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.