تساوی فولاد و راه آهن در هفته نخست لیگ برتر فوتبال / اسکوچیچ: زمین بازی برای کاشت برنج مناسب بود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دراگان اسکوچیچ پس از توقف تیمش مقابل راه آهن از زمین ورزشگاه غدیر اهواز به شدت انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار طرفداری، فولاد که در زمین خودی با نتیجه ۲-۰ از میهمانش عقب افتاده بود در نهایت توانست با گل های چاگو و بدرلو به بازی برگردد تا هفته اول را با شکست آغاز نکند.

میلاد محمدی و سید امین منوچهری در دقایق ۵۲ و ۶۱ برای راه‌آهن و ماتیاس چاگو و مهدی بدرلو در دقایق ۸۴ و ۸۷ برای فولاد گل به ثمر رساندند.

اسکوچیچ پس از پایان مسابقه در نشست خبری نسبت به شرایط چمن ورزشگاه غدیر اهواز به شدت معترض بود. وی در این مورد گفت: به جای بازی می خواهم در مورد برنج صحبت کنم. مانند من، ایرانی ها نیز عاشق برنج هستند و  زمین بازی امروز برای کاشت برنج فوق العاده بود. متاسفانه دیروز راجع به بازیکنان فولاد در تراکتور صحبت کردم که آن اشتباه بود زیرا در اینجا همه چیز علیه ما است و زمین ما را به مزرعه برنج تبدیل کرده اند.
اسکوچیچ در مورد شرایط تیمش در بازی مقابل راه آهن ‘tj:  بازی سختی بود و بازگشت به بازی با شرایطی که بازی پیش رفت سخت تر شد. جوانی بازیکنان علت اول، گرم بودن هوا علت دوم و برنج علت سوم بازی بد ما بود، در زمینی با این شرایط حتی نمی توان توپ را به جریان انداخت. مطمئناً دنبال بهانه جویی نیستم ولی کافی است یک بار دیگر به زمین مسابقه نگاهی بیندازید.
سرمربی کروات فولاد در مورد حضور هواداران نیز گفت: ما نمی توانیم تیم را تنها با یک بازی بسنجیم و از حضورشان در این بازی و در این گرما ممنون هستیم.
اسکوچیچ در پایان به شوخی به خبرنگاران گفت: اکنون نیز می خواهم به خانه بروم و برای شام برنج خورش بخورم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.